به دنبال بروز درگیری‌های اخیر در نقاط مرزی مشترک ایران و پاکستان که به شهادت و مجروحیت تعدادی از مرزبانان ایران به دست گروه‌های تروریستی منجر شد، وزارت امور خارجه ایران، سفیر پاکستان را فراخواند.
کد خبر: ۷۲۹۰۰۱
احضار سفیر پاکستان

مدیرکل غرب آسیای وزارت خارجه ضمن اعتراض و ابراز ناخرسندی از استفاده گروه‌های تروریستی و اشرار از خاک پاکستان برای حمله به نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی خواستار پیگیری جدی و انجام اقدامات لازم جهت جلوگیری از تکرار این گونه حوادث شد.

مدیر کل غرب آسیای وزارت امور خارجه در این دیدار خطاب به سفیر پاکستان اعلام کرد: برای ما قابل قبول نیست تعدادی تروریست و اشرار از داخل خاک پاکستان، سرزمین ما را مورد تجاوز قرار دهند و با حمله به مرزبانان کشورمان آنها را به شهادت برسانند.

آقای اسلامی همچنین گفت: فضای روابط دوستانه بین دو کشور نباید با بروز این گونه مشکلات خدشه دار شود و مسئولان بایستی راه حلی بیابند و اجازه ندهند دشمنان دو ملت به اهداف خویش دست یابند.

آقای نور محمد جدمانی سفیر پاکستان با ابراز تأسف از شهادت و مجروح شدن مرزبانان ایرانی اعلام کرد مراتب نگرانی و ناخرسندی ایران را به دولت متبوع خویش منتقل می‌کند و موضوع را پیگیری خواهد کرد.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها