جام جم ورزشی: بنرهای تبلیغاتی اسپانسر پرسپولیس از ورزشگاه درفشی‌فر جمع‌آوری شد.
کد خبر: ۷۲۸۸۴۰
تبلیغات اسپانسر پرسپولیس از درفشی‌فر جمع شد

در جریان تمرین روز شنبه پرسپولیس و با دستور مسئولان باشگاه بنرهای مربوط به اسپانسر که از آغاز فصل جاری در اطراف زمین ورزشگاه درفشی‌فر نصب شده بود، برداشته شدند. این حرکت می‌تواند جدید‌ترین دلیل برای قطع همکاری احتمالی اسپانسر و باشگاه باشد که طبق دستور خادم قرار بوده تکلیف آن تا آخر ساعت کاری امروز (شنبه)‌ مشخص شود.

در همین زمینه سخنگوی باشگاه پرسپولیس با اشاره به این که از دلیل این کار خبر ندارد، اظهار کرد: این یک تصمیم مدیریتی است که باید علتش را از منتقمی بپرسید. ما خیلی تحمل کردیم که بتوانیم همکاری‌مان را با اسپانسر ادامه دهیم. بحث‌های زیادی درباره چک‌های اسپانسر بین دو طرف رد و بدل شد.

او ادامه داد: حقیقت این است که سیاست ما حفظ اسپانسر است اما در ماه‌های گذشته به دلایل مختلف مشکلاتی به وجود آمد و قرار است تا پایان وقت امشب تکلیف همکاری دو طرف مشخص شود.

خواجه‌وند درباره تخلیه اتاق اسپانسر و حذف معاونت اقتصادی باشگاه هم گفت: اسپانسر جای مشخصی در باشگاه نداشت و آن اتاق متعلق به معاونت اقتصادی باشگاه بود. به هر حال این از اختیارات باشگاه است که کارهای اقتصادی خود را در چه قالبی انجام دهد. از این پس قرار است به جای معاونت اقتصادی کمیته اقتصادی باشگاه درباره مسائل مربوط، تصمیم‌گیری کند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس همچنین درباره احتمال تغییرات مدیریتی در این باشگاه به دلیل مذاکره با سران رئال مادرید و حاشیه‌هایی که در پی آن به وجود آمد به ایسنا گفت: با توجه به حساسیتی که در جامعه وجود داشت، باشگاه فعلا روند مذاکرات با رئال مادرید را متوقف کرده، هرچند به نظر می‌رسید که این مذاکرات می‌تواند به کار بسیار بزرگی در تاریخ فوتبال ایران منتهی شود. با این حال مدیران باشگاه توضیحات خود را به نهادهای ذی‌ربط ارائه داده و دلایل منطقی خود را در این رابطه اعلام کرده‌اند.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها