جام جم ورزشی: آشوب و تنش سیاسی که باعث شد دیدار آلبانی و صربستان در مقدماتی یورو 2016 نیمه تمام بماند به این زودی ها فراموش نمی شود.
کد خبر: ۷۲۸۶۵۰
اقدام ضد جنگ بازیکنان لاتزیو +تصاویر

به گزارش جام جم ورزشی ، در دقایق پایانی نیمه نخست دیدار صربستان و آلبانی در حالی که دو تیم بدون گل مساوی بودند ابتدا بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیر شدند و سپس این درگیری به میان تماشاگران هم کشیده شد.

بر اساس گزارش دیلی میل دو کشور آلبانی و صربستان مدتهاست که از لحاظ سیاسی با یکدیگر اختلاف دارند و از سوی یوفا به دلیل جلوگیری از هر گونه درگیری بین هواداران دو تیم، از ورود آلبانیایی ها به ورزشگاه تیم پارتیزان بلگراد جلوگیری شده بود که این اتفاق جنجال گسترده ای به دنبال داشت. هواپیمای کوچک و بدون سرنشینی که با پرچم "آلبانی بزرگ" بر فراز ورزشگاه در حال پرواز بود از سوی یکی از بازیکنان صربستان متوقف شد به این شکل که این بازیکن پرچم را که به سطح زمین نزدیک شده بود گرفت و پایین کشید. همین سرآغاز جنجالی بزرگ شد.

در حالی که تنش های سیاسی میان آلبانی و صربستان هر روز بیشتر می شود بازیکنان آلبانی و صربستانی تبار لاتزیو کار زیبایی انجام دادند. لوریک کانا،ایتریت بریشا،توماس استراکوشا که هر سه آلبانیایی هستند به همراه فیلیپ جوردویچ و دوسان باستای صربستانی با یکدیگر عکس یادگاری انداختند و اتحاد دو کشور را به صورت نمادین نشان دادند. آنها در پیامی اعلام کردند که آرزوی آنها صلح دو کشور است:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها