جام جم ورزشی: ملی‌پوش بسکتبال ایران برای حضور در ترکیب تیم جدیدش راهی چین شد که در بدو ورود به این کشور مورد استقبال گرم مدیر باشگاه جیانگسو و اصحاب رسانه این کشور قرار گرفت.
کد خبر: ۷۲۸۵۷۵
استقبال پرشور چینی‌ها از ستاره بسکتبال ایران+عکس

مهدی کامرانی برای حضور در ترکیب تیم جدیدش راهی چین شد و مورد استقبال خبرنگاران، طرفداران و مدیران باشگاه جدیدش قرار گرفت. گارد راس اول بسکتبال ایران که برای این فصل با تیم جیانگسو قرارداد بسته‌است زمانی که به چین رسید در فرودگاه مورد استقبال مدیران باشگاه و طرفدارانش قرار گرفت. همچنین خبرنگاران زیادی نیز برای گفت و گو با پست یک بسکتبال ایران در فرودگاه حضور داشتند. دو شبکه ورزش چین نیز برای گفت و گوی اختصاصی با مهدی کامرانی در محل هتل او مستقر شده بودند.

او پس از دیدار با اعضای کادرفنی تیم جاینگسو در هتل محل اقامت خود مستقر و سپس در ضیافت شام باشگاه نیز دعوت بود و با هم‌تیمی‌های جدیدش آشنا شد و امروز نیز در محل باشگاه حاضر شد و از امکانات تیم جدیدش بازدید کرد.

مهدی از امروز به آرامی تمرین‌هایش را آغاز کرده و طبق برنامه باشگاه قرار است به همراه هم‌تیمی‌هایش در یک مرکز خرید با طرفداران باشگاه ملاقات داشته‌باشد.

"جیانگسو" یکی از دو تیم تازه وارد به لیگ CBA است که مهدی کامرانی را به خدمت گرفت.

نکته جالب توجه این است که در هفته نخست لیگ چین شینگ دائو که حامد حدادی را در اختیار دارد با جیانگسو رقابت خواهد کرد که تقابل مهدی کامرانی و حامد حدادی جالب توجه خواهد بود.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
۰
۰
این الان پرشور بود!!!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها