هفته بیست و یکم لوشامپیونه

تداوم صدرنشینی لیون با غلبه بر لانس

جام جم ورزشی: پاری سن ژرمن در شبی که یک پیروزی دیگر در لوشامپیونه به دست آورد یکی از ستاره های خود را به دلیل اخراج برای بازی بعدی از دست داد.
کد خبر: ۷۲۸۵۵۴
اخراج پس از شادی پس از گل+ تصاویر

به گزارش جام جم ورزشی ، پاریس سن ژرمن که 7 امتیاز از مارسی صدر نشین عقب افتاده در غیاب زلاتان ابراهیموویچ به مصاف لانس رفت.

ادینسون کاوانی ستاره ای اروگوئه ای تیم پاریسی به نظر می رسید از لحاظ روحی به مشکل برخورده است چرا که کاملا عصبی بازی می کرد.

بازی برای پاریسی ها بد شروع شد. تنها 10 دقیقه از بازی گذشته بود که کولی بالی دروازه آنها را باز کرد. نکته جالب اینکه بعد از این گل هم تیم میزبان می توانست گل دیگری به پاریس سن ژرمن بزند. بلان در دقیقه 21 تصمیم گرفت دست به یک تعویض زود هنگام بزند و ستاره جدیدش باهبک را جایگزین ماتوئیدی کرد. 7 دقیقه بعد کابای پاس مکسول را وارد دروازه لانس کرد و کار به تساوی کشیده شد. 5 دقیقه بعد از این گل دروازه بان لانس از دروازه خارج شد و توپ را دفع کرد. همین توپ به مکسول رسید و از بالای سر دروازه بان با یک ضربه زیبا و دقیق تیم میهمان را 1-2 پیش انداخت. بازی با همین نتیجه در حال پیگیری بود که در دقیقه 39 لانس صاحب یک موقعیت عالی شد. سیریگو ضربه سر مهاجم لانس از داخل 6 قدم را به زیبایی گرفت. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

ده دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که پاریس سن ژرمن صاحب ضربه پنالتی شد. کاوانی پشت این ضربه قرار گرفت و گل سوم پاریس سن ژرمن را زد. کاوانی که به شدت عصبی به نظر می رسید حتی با این گل هم وضعیت روحی اش بهتر نشد و در عرض دو دقیقه دو بار کارت زرد دریافت کرده و از زمین مسابقه اخراج شد. لانس هم در دقیقه 53 و 59 دو بازیکنش را با دریافت کارت قرمز از دست داد. بازی پس از این از ریتم تندش افتاد. پاریس سن ژرمن از نتیجه راضی بود و لانس هم زورش با یک بازیکن کمتر به تیم میهمان نمی رسید.

در شبی که کاوانی قرار بود ستاره میدان باشد، از زمین مسابقه اخراج شد اما پاریسی ها با یک سه امتیاز ارزشمند به 18 امتیازی شدند و فعلا به رده دوم جدول صعود کردند.

در زیر تصاویری از ادینسون کاوانی می بینید. کاوانی پس از گلزنی دست هایش به را نشانه اسلحه بالا می آورد اما پس از جر و بحث با داور اخراج می شود:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها