پلیس برزیل از دستگیری مردی خبر داد که در بازجویی‌ها به قتل دست‌کم 39 نفر اعتراف کرده است.
کد خبر: ۷۲۸۴۹۲

این مرد بیست و شش ساله در مدت سه سال این افراد را که از میان زنان و افراد بی‌خانمان بوده‌اند، به قتل رسانده بود.او در حالی که سوار موتورسیکلت بود، به قربانیان خود نزدیک می‌شد و پیش از آن‌که به سمت آنان تیراندازی کند اشیای قیمتی و وسایلی که همراه آنان بود را می‌دزدید.

با تشکیل پرونده‌هایی در این زمینه، پلیس برزیل او را شناسایی و دستگیر کرد. متهم با انتقال به مرکز پلیس در بازجویی به قتل قربانیانش که آنها را از یک تا 39 صدا می‌زده اعتراف کرد.او در اظهاراتش گفته است با هیچ یک از قربانیان آشنایی نداشته و محل قتل هر یک از آنان و احساسی که در آن لحظه داشته را بخوبی به یاد داشته است.

این متهم در در ادامه بازجویی‌های خود به 90 فقره سرقت از مغازه و داروخانه نیز اعتراف کرده است. ‌/ ‌ایسنا

تماشای کنسرت بلای جان 16 نفر شد

حادثه در مراسم کنسرتی در فضای باز در منطقه سئونگام در جنوب سئول پایتخت کره‌جنوبی 16 کشته و 11 زخمی برجا گذاشت.تماشاچیان روی دریچه تهویه هوا ایستاده بودند تا دید بهتری داشته باشند که این دریچه از جای خود خارج شد و باعث سقوط 27 نفر شد که روی آن ایستاده بودند.آنها به عمق ده متری سقوط کرده و به درون پارکینگ زیرزمین افتادند. با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه آنها 11زخمی را نجات دادند و در ادامه عملیات‌ اجساد 16 نفر را خارج کردند. هنوز از وضع مصدومان حادثه خبری در دست نیست، اما گزارش‌ها حاکی است بیشتر افراد آسیب‌دیده در این حادثه دانشجو بوده‌اند. ‌/ ‌واحد مرکزی خبر

برخورد خونین قطارها در آمریکا

برخورد یک قطار مسافربری با قطاری باری در شمال غرب ایالت آرکانزاس آمریکا دست‌کم 44 مجروح بر جا گذاشت.در این حادثه یک قطار مسافربری با چهار واگن و 50 سرنشین با قطاری باری برخورد کرد که باعث زخمی شدن مسافران شد.

گفته می‌شود وضع جسمانی پنج نفر از این مجروحان وخیم است.مقامات محلی ایالت آرکانزاس با بیان این‌که کارشناسان در حال بررسی محل حادثه هستند، اظهار کردند: قطارباری حامل سوخت گازوئیل بوده که وقوع این حادثه باعث سرریز شدن آن در محل شد. ‌/‌ ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها