تازه‌ترین سریال شبکه یک درباره خرابکاری در تاسیسات هسته‌ای کشورمان است

رضا کیانیان از امشب در سریال پازل

سریال جاسوسی و پلیسی پازل که پیش از این عامل سوم نام‌ داشت، با بازی رضا کیانیان از امشب از شبکه یک به نمایش درمی‌آید.
کد خبر: ۷۲۸۴۷۱

خرابکاری در تاسیسات هسته‌ای ایران محور اصلی سریال پازل است که به تهیه‌کنندگی محمد پیرهادی و کارگردانی ابراهیم شیبانی تولید شده است. تصویربرداری این سریال بیستم مرداد در تهران آغاز شد.

رضا کیانیان، آرش مجیدی، شقایق فراهانی، اصغر همت و جلال فاطمی از جمله بازیگران این سریال هستند. داستان سریال پازل درباره توطئه‌های گروهی خرابکار در جریان برنامه هسته‌ای کشورمان است. تصویربرداری بخش عمده‌ای از این سریال هفت قسمتی در تهران، سازمان انرژی اتمی و قسمتی از آن نیز در شهرستان نطنز انجام شده است.

پیرهادی درباره داستان این سریال به جام‌جم توضیح داد: فیلمنامه این سریال به قلم گروهی از نویسندگان نوشته شده و کارشناسان و متخصصان وزارت اطلاعات و سازمان انرژی‌ هسته‌ای با نویسندگان همکاری و همراهی کرده‌اند.بر اساس توضیحات این تهیه‌کننده، سریال پازل داستانی درباره خرابکاری در تاسیسات هسته‌ای کشور را روایت می‌کند. جاسوسان در یکی از برنامه‌های سازمان انرژی هسته‌ای خللی وارد می‌کنند تا ایران در برابر خبرنگاران و مدعوین خارجی تحقیر شود؛ اما وزارت اطلاعات این موضوع را کشف می‌کند و تلاش دارد این توطئه را خنثی کند.

در سریال پازل، کیانیان نقش سعید را بر عهده دارد که یک مامور اطلاعاتی و مسئول ستاد پیگیری پرونده‌های جاسوسی است. از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به آرش مجیدی در نقش مرتضی، شقایق فراهانی در نقش خانم نقشینه، اصغر همت در نقش آقای صدیقی و جلال فاطمی در نقش پیتر اشاره کرد.

بخش‌های قابل توجهی از این سریال، ماجرای تلاش‌های پلیس‌ امنیت ملی در وزارت اطلاعات برای خنثی کردن توطئه دشمنان را به تصویر کشیده و به گفته تهیه‌کننده، تلاش شده از امکانات موجود در کشور برای ارائه یک اثر استاندارد بهره گرفته شود.

پیرهادی در این باره گفت: سعی کرده‌ایم صحنه‌های مربوط به عملیات، قابل قبول و استاندارد باشد. نظر نهایی در این باره به عهده مخاطب است اما فکر می‌کنم آنها از کیفیت این سریال راضی باشند. بخشی از سریال پازل در نطنز تصویربرداری شده و این بخش از سریال ماجراهایی در نیروگاه‌ اتمی این شهر را روایت می‌کند، بخشی از آن در سازمان انرژی اتمی تصویربرداری شده و بخش‌های دیگری از آن هم شامل نماهایی از وزارت اطلاعات است که به گفته پیرهادی، به این منظور دکورهایی در یک فضای بسیار بزرگ طراحی و بازسازی شده است. البته برخی دیگر از فضاهای مورد نیاز سریال نیز به صورت دکور ساخته شده و تصویربرداری در این دکورها انجام شده است.

تصویربرداری سریال پازل به اتمام رسیده و بخشی از مراحل نهایی تدوین همزمان با پخش انجام می‌شود. این سریال را ابراهیم شیبانی کارگردانی کرده است که ساخت فیلم‌هایی چون صحنه جرم، ورود ممنوع!، زهر عسل و هیچ کجا هیچ‌کس را در کارنامه دارد. پیرهادی درباره انتخاب شیبانی برای کارگردانی پازل گفت: این کارگردان ضمن این‌که آثار متعددی برای سینما و تلویزیون ساخته، جوان و پرانرژی است و همین نشاط و نیروی جوانی کمک کرد تا کارگردانی خوب و خلاقانه‌ای را در سریال پازل شاهد باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها