اعضای تیم ملی ووشو برای حضور در جام‌جهانی (بیست‌و‌ششم آبان ـ اندونزی) تمرینات خود را در حالی از اول آبان ماه آغاز می‌کنند که دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی از حضور در این رقابت‌ها انصراف داده است.
کد خبر: ۷۲۸۴۴۹

به گزارش مهر، جام‌جهانی ووشو هر دو سال یک بار با حضور مدال‌آوران مسابقات جهانی در بخش ساندا برگزار می‌شود و از میان ووشوکاران کشورمان چهار نماینده در بخش مردان و سه سانداکار در بخش بانوان و در مسابقات 2015 به میزبانی اندونزی به دیدار رقبای خود می‌روند. اردوی آماده‌سازی این تیم برای حضور در جام جهانی از اول آبان ماه آغاز می‌شود. این در حالی است محسن محمدی‌سیفی که با کسب مدال طلا در وزن 65 ـ کیلوگرم جواز حضور در جام جهانی را کسب کرد به دلیل قانون وزن‌کشی در هر روز از مسابقات و حضور وی در بازی‌های آسیایی که با کاهش وزن همراه بود از حضور در این مسابقات انصراف داد و به جای وی جعفر شیرزاد راهی اندونزی می‌شود.

در وزن 80 ـ کیلوگرم نیز امیر فضلی که موفق به کسب سهمیه شده بود به دلیل آسیب‌دیدگی در تهران می‌ماند تا حمیدرضا لادور، دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی در جام جهانی شرکت کند. حمیدرضا قلی‌پور هم در وزن 85 ـ کیلوگرم در این مسابقات شرکت می‌کند. در بخش بانوان نیز خواهران منصوریان و هاشمی در جام جهانی شرکت می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها