بقایی از خرم‌آباد: متاسفانه خودروها به هیچ وجه علائم راهنمایی و رانندگی را در خیابان‌های این شهر جدی نمی‌گیرند و وضع عبور و مرور در این شهرستان که عنوان مرکز استان را هم یدک می‌کشد، بسیار اسفناک است. لطفا مسئولان نظارت دقیق‌تر و برخورد شدیدتری با خاطیان داشته باشند.
کد خبر: ۷۲۷۹۸۲

فرهادی از کرمانشاه: در رابطه با مشکل زمین‌خواری در منطقه 7 شهرداری کرمانشاه هیچ ارگان و اداره‌ای با وجود شکایت‌های فراوان جوابگو نیست.

جعفرپور از اردبیل: از مجلس محترم شورای اسلامی تقاضا دارم قانونی وضع کند تا دارندگان خودروهای لوکس خارجی موظف شوند هزینه مابه‌التفاوت واردات خودرو را شخصا پرداخت کنند.

شهروندی از لاهیجان: چگونه است که مسئولان طراز اول مملکت صحبت از پایین آمدن نرخ تورم می‌کنند در حالی که هر ساله مبلغ عظیمی از درآمدمان صرف هزینه‌های درمان و بهداشت و امرار معاش سخت و سخت‌تر می‌شود.

رحمتی از بروجن: خواهشمند است از دولتمردان محترم سوال فرمایید چگونه یک فرد بازنشسته با حقوق ماهانه 600 هزار تومان قادر به اداره خانواده‌ای است؟

روی خط162

یک شهروند از تهران: مدرسه یحیی‌زاده در چهارراه فهیمی در آیت‌الله کاشانی به اجبار درخواست مبلغ 200 هزار تومان کرده‌اند و مبلغ 50 هزار تومان هم باید برای ثبت‌نام در آزمون‌های موسسات دیگر پرداخت شود.

یک شهروند از تهران: زمین گودبرداری شده‌ای در ابتدای خیابان ونک حد فاصل مرکز خرید آسمان و پاساژ ونک وجود دارد که چند سالی است رها شده و هر چند وقت یک‌بار آتش‌سوزی در این زمین اتفاق می‌افتد و برای ساختمان‌های اطراف خطرناک است. به شهرداری منطقه گفته‌ایم، اعلام کرده‌ا‌ند به ما مربوط نیست.

یک شهروند: اتحادیه شهرستان ری اقدام به پلمب کردن 15 سوله در شهرک صنعتی خاوران کرده است، در حالی که این سوله‌ها سال 88 از دروازه شمیران به این شهرک منتقل شد و پروانه و جواز کسب آنها از تهران است. الان اتحادیه شهرستان ری این پروانه و جوازها را فاقد اعتبار اعلام کرده است.

یک شهروند از بومهن: در بخش مرکزی بومهن برای پایه ششم با کمبود معلم مواجه هستند و این در حالی است که 15 روز از آغاز سال تحصیلی جدید می‌گذرد.

یک شهروند از تهران: کارگران شهرداری در حالی موزاییک‌های پیاده‌روی روبه‌روی بیمارستان بقیه‌الله را تعویض می‌کنند که مشکلی ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها