قسمت آخر مستند «مدار صفر درجه» به کارگردانی روناک جعفری و تهیه‌کنندگی ناهید دل‌آگاه با عنوان «روزی که زمان ایستاد» فردا از شبکه مستند پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۲۷۹۷۵

این مستند که در قالب «یک فیلم، یک تجربه» آماده پخش شده است، مراحل ساخت سریال «مدار صفر درجه» را به تصویر می‌کشد. در این مستند با بازیگران اصلی سریال همچون شهاب حسینی، لعیا زنگنه، ایرج راد، آتنه فقیه‌نصیری، پیام دهکردی و پیرداغر (هنرمند لبنانی) گفت‌وگو شده است.

همچنین با گروه موسیقی که شامل آهنگساز و خواننده‌ سریال «مدار صفر درجه» افرادی مانند فردین خلعتبری و علیرضا قربانی، بهرام زند، مدیر دوبلاژ سریال و نیز تصویربردار سریال، مرتضی پورصمدی هم گفت‌وگو شده است.

مستند «رازهای خورشید» که اطلاعاتی درباره بزرگ‌ترین ستاره منظومه شمسی ارائه می‌کند، فردا ساعت 17 از شبکه مستند به نمایش درمی‌آید.

رازهای خورشید با استفاده از تلسکوپ‌های بسیار پیشرفته تصویربرداری شده است. مستند سینمایی سه‌بعدی «گشتزنی در آفریقا» محصول 2013 امروز ساعت 22 از شبکه مستند پخش می‌شود.این مستند از سوی بن استاسن و فیلمبردارانش تهیه شده که به ماجراجویی جدید در آفریقای جنوبی می‌پردازند و رفتارهای حیوانات را به تصویر می‌کشند. آنها برای ثبت این تصاویر، بیش از حد تصور به حیوانات وحشی نزدیک می‌شوند تا رفتارهای آنها را بدرستی به تصویر بکشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها