مدیرعامل شرکت ملی نفت در واکنش به ادامه کاهش قیمت جهانی نفت اظهار کرد: خیلی نگران قیمت‌ها نیستیم و تصور می‌کنیم کاهش قیمت نفت گذراست.
کد خبر: ۷۲۷۶۳۶

به گزارش فارس، رکن‌الدین جوادی در جمع خبرنگاران در باره نگرانی‌های مربوط به تامین بودجه کشور با توجه به کاهش قیمت نفت گفت: تصور می‌کنیم کاهش قیمت نفت گذراست و اجازه دهید اجلاس اوپک تا یک ماه آینده برگزار شود تا در این مورد تصمیم‌گیری کنیم.

وی افزود: براساس پیش‌بینی‌های دو ماه پیش، قیمت نفت زیر 110 دلار یا صد دلار نمی‌رسد، ممکن است پیش‌بینی‌ها الان از کاهش بیشتر قیمت خبر بدهند اما این پیش‌بینی‌ها چون بر اساس تحریم‌ها انجام می‌شود قابل اتکا نیست و معلوم نیست بازار و واقعیت شبیه آنها باشد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت در پاسخ به این پرسش که آیا امید می‌رود قیمت‌ها به فصل قبل برگردد،گفت: خیلی نگران قیمت‌ها نیستیم و باید صبر کنیم ببینیم در آینده چه می‌شود.جوادی با بیان این‌که قیمت نفت ایران شفاف است، اظهار کرد: امور بین‌الملل شرکت ملی نفت فرمول فروش نفت را تغییر نداده، بلکه قیمت نفت ایران را متناسب با بازار کاهش داده است.

وی افزود:‌ در بازار عرضه و تقاضا وقتی قیمت بالا می‌رود ما هم قیمت را بالا می‌بریم و وقتی قیمت کاهش می‌یابد ما هم قیمت را کاهش می‌دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها