جام جم نوا: چاوشی که سابقه خوانندگی برای فیلم "سنتوری" را در کارنامه دارد در تازه‌ترین فعالیت سینمایی خود با همکاری حسین صفا، ترانه‌سرا برای فیلم "لامپ ۱۰۰" سعید آقاخانی خوانده است؛ این فیلم از نیمه آبان در گروه فرهنگ اکران خواهد شد.
کد خبر: ۷۲۷۲۶۲
چرا چاوشی برای فیلم «لامپ100» می خواند؟

محسن چاوشی، برای فیلم سینمایی «لامپ 100» خواند. او که این روزها آلبوم «پاروی بی قایق» اش با استقبال مخاطبان روبرو شده بعد از 8 سال به سینما بازگشته است.
صدای چاوشی 35 ساله که با وجود عدم برگزاری کنسرت و ... همواره در تمام نظرسنجی ها در صدر خوانندگان محبوب می ایستد از نیمه دوم آبان در سالن های سینما شنیده خواهد شد.
فیلم سینمایی "لامپ 100" به کارگردانی سعید آقاخانی از نیمه آبان در گروه سینما فرهنگ روی پرده می‌رود.
حسین صفا که بیشتر از 50 ترانه او توسط محسن چاووشی خوانده شده «بید بی مجنون» را برای «لامپ 100» نوشته و چاووشی هم آن را خوانده است. محسن چاووشی، 8 سال قبل در فیلم «سنتوری» ساخته داریوش مهرجویی خواند و حالا برای دومین بار در فیلم «لامپ 100» سعید آقاخانی می خواند.
نکته جالب اینکه او در دو فیلمی نقش دارد که درباره معضل اعتیاد ساخته شده اند. لامپ 100، اولین ساخته سینمایی سعید آقاخانی است که با بازی محسن تنابنده و گریم او توسط عبدالله اسکندری به پدیده اعتیاد به شیشه می پردازد.
در این فیلم که احسان دلاویز و محسن محسنی نسب آن را تهیه کرده اند علاوه بر تنابنده، ساره بیات، مسعود کرامتی، پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ شاهی و حمید لولایی هم بازی کرده اند.(نسیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها