با سپند امیرسلیمانی که این روزها در رقابت خنداننده برتر خندوانه شرکت دارد

چیزی از کودکی‌هایمان باقی نمانده

سپند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون درباره تازه ترین کارهایش گفت: امسال فقط مشغول بازی در سریال «معمای شاه» بودم و البته در کنارش در برخی قسمتهای "شوخی کردم" هم بازی داشتم. به جز این هیچ کار دیگری انجام ندادم.
کد خبر: ۷۲۶۸۱۲
«سپند امیرسلیمانی»در نقش نخست وزیر طاغوت

امیرسلیمانی درباره اینکه آیا در سریال تازه مهران مدیری با عنوان "اتاق عمل" هم حاضر خواهد بود یا نه افزود: صحبتهای مقدماتی برای بازی در "اتاق عمل" انجام شده اما اینکه کارم در این سریال از چه زمانی شروع میشود مشخص نیست.

«سپند امیرسلیمانی»در نقش نخست وزیر طاغوت



این بازیگر درباره کاراکترش در سریال "معمای شاه" اظهار داشت: در این سریال در نقش جوانی امیراسدا.. علم نخست وزیر طاغوت ایفای نقش کرده ام. شباهت من با تصاویر بجامانده از جوانی علم باعث انتخابم برای این نقش شد.

وی ادامه داد: برای اینکه بازی ام در این نقش به اندازه کافی واقعگرایانه باشد منابع مطالعاتی بسیاری را خواندم و تقریبا تمامی کتابهایی که درباره وی نوشته شده و یا از وی در این کتابها نام برده شده مورد بررسی قرار دادم و شاید بتوانم بگویم هر سندی که درباره اسدا.. علم بود را دیدم و سعی کردم با دست پر جلوی دوربین بروم.

امیرسلیمانی درباره کیفیت حضور این کاراکتر در سریال گفت: کارگردان کار محمدرضا ورزی کوشیده تصویری نسبتا جامع از شخصیت ارائه کند یعنی تا جایی که امکان داشته حقایق مربوط به آن دوره بازگو شده و در نهایت علم کاراکتری شده که نه مثبت است و نه منفی و به نوعی خاکستری.

(نامه نیوز)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها