معاون بهداشتی وزارت بهداشت گفت: بزودی برنامه ارتقای آموزشی مربیان بهورز به کاردانی و ارتقای مراکز آموزش بهورزی به مرکز آموزش عالی سلامت شهرستان به عنوان بخشی از طرح تحول نظام سلامت، آغاز می‌شود.
کد خبر: ۷۲۶۳۰۴

به گزارش مهر، علی‌اکبر سیاری افزود: بیش از 30 هزار بهورز در کشور فعالیت می‌کنند و پیشرفت تحصیلی و ارتقای علمی بهورزان از برنامه‌هایی است که در دستور کار وزارت بهداشت قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: ارتقای سطح مراکز آموزش بهورزی به مرکز آموزش عالی سلامت شهرستان یکی از برنامه‌های مهم این دوره است که مصوبه آن را از شورای گسترش گرفته‌ایم.

معاون وزیر بهداشت توضیح داد: بهورزان، نمونه بسیار مناسبی از فناوری کم‌هزینه و بهترین پیام‌آوران سلامت در کشورند که با تلاش مضاعف خود و با کمترین امکانات نقش مهمی در پیشگیری از بیماری‌ها و صیانت از سلامت مردم دارند.

معاون بهداشتی وزیر بهداشت ابراز کرد: در برنامه تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت، که در اجلاس روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور با ابلاغ وزیر بهداشت کلید خورد، ساخت و بهره‌برداری از 1995 خانه بهداشت جدید تا بهمن امسال، تحول در خدمات مراقبت‌های اولیه برای 23 میلیون روستایی و شهرهای زیر 20 هزار نفر در اولویت قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها