جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان از حضور فرهاد مجیدی در کادر فنی این تیم اظهار بی‌اطلاعی کرد.
کد خبر: ۷۲۵۲۲۸
وینگادا: درباره حضور مجیدی صحبتی با من نشده است

نلو وینگادا در حاشیه تمرین صبح امروز (سه شنبه) تیم امید درباره احتمال حضور فرهاد مجیدی در کادرفنی تیم امید و جلسه‌ای که روز گذشته با علی کفاشیان و مهدی تاج داشته، گفت: درباره حضور مجیدی صحبتی با من نشده است و از این موضوع اطلاعی ندارم. بحث حضور مجیدی در کادرفنی تیم امید رسمی نبوده و این موضوع تنها در رسانه‌ها مطرح شده است. دلیلی ندارد که بخواهم درباره شایعه‌سازی رسانه‌ها صحبت کنم.

سرمربی تیم امید درباره آغاز دور جدید تمرینات این تیم اظهار داشت: تمرینات‌مان را دوباره آغاز کردیم. در این مدت هیچوقت تیمم را به صورت کامل در اختیار نداشتم و همیشه نیمی از بازیکنان در اختیارم بوده‌اند. این در حالی است که اردوی فعلی و بیشتر اردوهای قبلی ما در تاریخ تعیین شده از سوی فیفا بوده است.

وینگادا با گلایه از باشگاه‌هایی که بازیکنان‌شان را در اختیار تیم امید قرار نداده‌اند، عنوان کرد: اکنون در روزهای فیفا هستیم و باشگاه‌ها موظف بودند که بازیکنان‌شان را به ما بدهند اما آنها بدقولی کردند و چنین کاری را انجام نداده‌اند. باشگاه‌ها همکاری ندارند و تنها از سوی باشگاه راه‌آهن به ما اعلام شد که به دلیل حضور در اردوی کیش نمی‌توانند به ما بازیکن بدهند و عدم حضور بازیکنان آنها بر خلاف دیگر باشگاه‌ها هماهنگ شده است.

وی با اشاره به جلسه‌ای که با مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ داشته، افزود: پیش از این به من قول‌هایی داده شد مبنی بر اینکه باشگاه‌ها بازیکنان‌شان را در زمان اردوها به تیم امید بدهند اما اکنون چنین اتفاقی رخ نداده و این ناراحت کننده است. نیاز به حمایت فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ داریم و امیدوارم هرچه زودتر در این خصوص تصمیمی جدی گرفته شود.

سرمربی تیم فوتبال امید درباره اینکه برای حضور سردار آزمون و علیرضا جهانبخش در تیمش صحبتی با کارلوس کی‌روش داشته یا نه، گفت: برنامه‌های تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا چیده شده و به همین دلیل تیم ملی برای حضور در این مسابقات آماده می‌شود. شاید به این نتیجه برسیم که از بین آزمون یا جهانبخش یکی در اختیار تیم امید قرار بگیرد و دیگری تیم ملی بزرگسالان را همراهی کند.

وینگادا در پاسخ به این سؤال که پیش از رفتن تیم ملی به اردوی پرتغال در این خصوص صحبتی با کی‌روش انجام داد یا نه، گفت: او را پیش از سفر در هتل دیدم اما صحبت خاصی با هم نداشتیم و فقط احوالپرسی کردیم.

وی درباره اینکه افاضلی از تیم امید کنار گذاشته شده و خبری از او دارد یا نه، عنوان کرد: همکاری‌ام با افاضلی جزو روزهای خوبم در تیم امید بود اما در حال حاضر خبری از او ندارم. ( تسنیم )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها