خوشبختی در زندگی فقط این نیست که سالی یک مرتبه به مسافرت خارجی بروید یا خانه رویاییتان را بخرید یا هر ماه از محبوبتان هدیه‌ای گرانقیمت دریافت کنید. لذت واقعی در زندگی بستگی به کارهای کوچکی دارد که هر روز انجام می‌دهید. مانند رسیدگی و استقبال از همسرتان وقتی که عصر‌ها از کار بر می‌گردد، دم کردن چای یا قهوه برای همسرتان، کمک به همسرتان در کارهای روزمره.
کد خبر: ۷۲۴۶۹۵
۶ ویژگی زوج‌های خوشبخت

جام جم سرا: خوشبختی واقعی در ازدواج نتیجه همین کارهای کوچک است که زوج‌های خوشبخت هر روز انجام می‌دهند با این حال آنها ویژگیهای مشخص دیگری دارند که در ادامه ذکر شده‌اند؛ شما هم می‌توانید آنها را به کار ببندید تا نتایجش را در زندگی زناشویی خود ببینید.


۱- برای یکدیگر از هر کاری دست می‌کشند

اگر همسرتان به شما نیاز دارد، هر کار دیگری که دارید‌‌ رها کنید و به او توجه کنید. هیچ چیز مهم‌تر از نیاز همسرتان به شما نیست. این خصیصه‌ای است که هر زوج خوشبخت دارد. در حقیقت، زوج‌های خیلی خوشبخت یک قدم فرا‌تر می‌روند. آن‌ها هر روز ساعت‌هایی را به یکدیگر اختصاص داده و از هر کار دیگری برای این لحظات زیبا دست می‌کشند.


۲- از وضع همدیگر با خبر هستند

خواه می‌خواهید تا دیروقت در دفتر کارتان بمانید یا ففط می‌خواهید بدانید همسرتان بموقع ناهارش را خورده است، این اطلاع رسانی‌های کوچک سرگرمی روزانه زوج‌های خوشبخت است. بله این فکر خوبی است که مرتب از احوال همسرتان مطلع شوید. این تماسهای کوچک نشاندهنده این است که چقدر مراقب همسرتان هستید و چقدر به او توجه دارید. بنابراین گاه به گاه یک تماس کوتاه با او بگیرید یا یک پیامک بفرستید، خوب است که همیشه با هم در تماس باشیدحتی اگر فقط گفتن یک «سلام» یا «دلم برات تنگ شده» باشد.


۳- به یکدیگر گوش می‌دهند

زوج‌های خوشبخت هر روز بادقت به حرف‌های یکدیگر گوش می‌دهند. چه بهتر از این؟ آن‌ها به همدیگر فرصت صحبت کردن می‌دهند. در یک رابطه گوش دادن اغلب مهم‌تر از معاشرت کردن است. آن‌ها از یکدیگر پرس و جو می‌کنند تا از احساس همسرشان مطلع شوند. زوج‌هایی به یکدیگر گوش می‌کنند که واقعا با یکدیگر در ارتباط بود و یکدیگر را درک می‌کنند.


۵- از یکدیگر تشکر می‌کنند

قدردانی یک احساس مثبت قوی است. زوج‌های خوشبخت تشکر از یکدیگر را متوقف نمی‌کنند. همزمان بسیار مهم است که بجا از یکدیگر تشکر کنید و گرنه قدردانی شما لُوث می‌شود. قدردانی می‌تواند برای یک کار بزرگ یا کوچک باشد، حتی اگر همسر شما یک استکان چای برای شما آورد از او تشکر کنید. رعایت این نکات کوچک همبستگی محکمی میان شما و همسرتان ایجاد می‌کند.


۶- به همدیگر می‌گویند: «دوستت دارم»

شما می‌دانید که همسرتان دوستتان دارد. همسرتان می‌داند که شما دوستش دارید. با این حال، این مهم است که واقعا هر روز به زبان بیاورید که دوستش دارید. این عبارت ساده واقعا روحیه شما را بالا برده و خشنودتان می‌کند. زوج‌های خوشبخت روزشان را با این عبارت شروع کرده و حتی در بین روز از به زبان آوردن آن غافل نمی‌شوند حتی از طریق یک پیامک ساده.
این عادت‌های خوب را در خودتان پرورش دهید و شگفتی آن را در زندگی مشترکتان ببینید. اگر قبلاً در روابطتان این عادت‌ها را رعایت می‌کردید، بعید نیست که شما هم یکی از همان زوجهای خوشبخت باشید. (ایران مطلب)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها