جام جم ورزشی: رئیس فدراسیون والیبال گفت: حضور خانواده بازیکنان در کره‌جنوبی دوپینگ روحی بسیار خوبی برای ملی‌پوشان بود.
کد خبر: ۷۲۴۲۶۰
رونمایی از هدف آینده ستاره های والیبال ایران

محمدرضا داورزنی درمورد قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون اظهار داشت: چهار دوره بود که والیبال ایران به فینال راه پیدا می‌کرد و نمی‌توانست قهرمان شود. بعد از بازی‌هایی 2010 والیبال ایران مسیر خوبی را طی کرد و توانستیم در بازی‌های 2014 با اقتدار قهرمان شویم.

رئیس فدراسیون والیبال هدف بعدی والیبال را قرار گرفتن روی سکوی المپیک دانست و خاطرنشان کرد: این قهرمانی را به ملت بزرگ ایران، خانواده شهدا و تمام ایرانی‌ها تبریک می‌گویم. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند تا به زودی روی سکوی المپیک قرار بگیریم.

داورزنی درمورد حضور خانواده ملی‌پوشان در اینچئون گفت: فکر می‌کنم این موضوع یکی از بهترین تصمیمات فدراسیون بود که امکان داشت حاشیه‌هایی به همراه داشته باشد، اما خوشبختانه به خوبی مدیریت شد. حدود 45 روز بود که بازیکنان خانواده‌های خود را ندیده بودند و با حمایت بخش خصوصی این امر محقق شد تا ملی‌پوشان در کنار خانواده‌های خود قرار بگیرند.

وی این اتفاق را دوپینگ روحی خوبی برای بازیکنان دانست و افزود: ملی‌پوشان با دیدن خانواده‌های خود انگیزه زیادی گرفتند تا حتماً مدال طلا را کسب کنند. حضور خانواده بازیکنان خستگی را از تن ملی‌پوشان و کسب مدال طلا خستگی را از تن همه خارج کرد.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها