ارتش سوریه امروز جمعه در ادامه پیشروی‌های روزهای اخیر موفق شد حلقه محاصره شهر حلب را از جهت شمال این شهر کامل کند و راه امداد و پشتیبانی گروه‌های مسلح داخل این شهر را قطع کند.
کد خبر: ۷۲۴۰۰۳
حلب در محاصره کامل ارتش سوریه

پیشروی سریع و وسیع ارتش سوریه در شمال شهر حلب (در شمال غرب کشور) در میان فروپاشی متوالی جبهه‌ تروریست‌ها در این منطقه، سبب شد تا محاصره شهر حلب امروز کامل شود.

از شب گذشته ارتش سوریه عملیات وسیعی را در شمال حلب آغاز کرد که گروه‌های مسلح کاملا غافلگیر شدند». «ارتش سوریه بسرعت از محور بریج به سمت تل حندرات، محور زندان حلب به سمت جبیله و سیفات و روستای حندرات پیشروی خود را ادامه داد.

بنا بر این گزارش، ارتش سوریه موفق شد روستای جبیله، سیفات، روستای حندرات، گردان 602 پدافند هوایی حندرات، و بخش‌هایی از اردوگاه حندرات را نیز تصرف کند و افراد مسلح را از آنجا عقب براند.

هنوز درگیری‌ها در اطراف تل حندرات و روستای باشکوی در جریان است. بدین ترتیب ارتباط شهر حلب با ریف شمالی به طور کامل قطع شد و افراد مسلح پس از چندین ماه در حلقه کامل محاصره ارتش قرار گرفتند.

در عملیات ارتش سوریه از شب گذشته تا صبح جمعه دهها فرد مسلح کشته شدند که تعدادی از آنان چچنی هستند. شماری دیگر از افراد مسلح به سوی مناطق حیان و عندان فرار کردند.

بنا بر این گزارش، در نزدیکی منطقه ملاح، تپه جبین و کاستیلو درگیری‌های شدید هنوز ادامه دارد. نیروی هوایی و جنگنده‌های سوری نیز در حال پشتیبانی از نیروهای ارتش سوریه هستند. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها