به جا مانده از قهرمانی والیبال ایران در اینچئون

ستاره والیبال بازیکن محبوب دختر تماشاگر کره ای +عکس

جام جم ورزشی: کواچ گفت: خیلی خوشحالم که توانستم مدال تاریخی را با ایران به دست بیاورم.
کد خبر: ۷۲۳۹۸۲
کواچ: از این مدال تاریخی خیلی خوشحالم

اسلوو بودان کواچ، سرمربی تیم ملی والیبال پس از کسب طلای بازی‌های آسیایی اینچئون، گفت: ما خیلی خسته بودیم، اما توانستیم با تلاش و کوشش بازی فینال را ببریم و مدال طلا را به دست بیاوریم.

وی گفت: ما در طی این چند ماه اخیر در حدود 50 بازی انجام داده بودیم و فشار زیادی روی بازیکنان َآمده بود، اما بازیکنان با تلاش و کوشش با توانایی بالا توانستند در این مسابقات خیلی خوب بازی کنند و به حقشان رسیدند.

وی درباره بازی فینال گفت: ما در این بازی توانستیم نوسانات بازیکنان را کنترل کنیم و هر بار که امتیاز عقب می‌افتادیم هم تایم اوت می‌گرفتم تا بازیکنان تمرکز خود را حفظ کنند و خودشان را جمع و جور کنند.

وی در مورد ژاپن گفت: حریف ما تیم دست و پا بسته ای نبود. این دیدار فینال بود و به هر حال آمده بودند که مدال طلا را بگیرند. ژاپن تیم خوبی است و بازی خوبی را ارائه کرد، اما در نهایت این ما بودیم که به مدال طلا رسیدیم.

به گزارش ایسنا او در پاسخ به این سوال که داورزنی، رییس فدراسیون والیبال هدف ایران را قرار گرفتن روی سکوی بازی‌های آسیایی می‌داند، نظر شما در این باره چیست؟ گفت: دو سال دیگر با المپیک فاصله داریم و زمان زیادی باقی مانده است ما باید هفته‌ به هفته‌ و ماه به ماه پیش برویم و برنامه‌ریزی کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایدا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
۰
۰
ممنون شما هستیم اقای كواچ.....ممنون

نیازمندی ها