از طلای والیبال تا روز ناکام بسکتبالی‌ها

عملکرد ورزشکاران ایران در روز چهاردهم/ ۳ طلا و 7 نقره

جام جم ورزشی: کاروان ورزش کشورمان در چهاردهمین روز بازی‌های آسیایی به ۱۱ مدال دست پیدا کرد. 11 مدالی که قهرمانی والیبال شیرین ترین‌شان بود و نقره بسکتبال تلخ ترین آنها.
کد خبر: ۷۲۳۹۸۰
عملکرد ورزشکاران ایران در روز چهاردهم/ ۳ طلا و 7 نقره

کاروان ورزش کشورمان در چهاردهمین روز بازی‌های آسیایی اینچئون به 3 مدال طلا، 7 مدال نقره و یک مدال برنز دست پیدا کردند.

در زیر عملکرد کاروان ایران را در روز چهارهم مشاهده می‌کنید:

بوکس:

* جاسم دلاوری در مسابقه فینال وزن 91+ کیلوگرم بوکس بازی‌های آسیایی اینچئون مقابل ایوان دیچوکو از قزاقستان با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد و از رسیدن به مدال طلا باز ماند.

* علی مظاهری در مرحله نهایی مسابقات بوکس بازی‌های آسیایی اینچئون که در سالن ورزشگاه سئونهاک برگزار می‌شود مقابل مبارزی از کشور قزاقستان به نام آنتون پینچوک با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد و به نشان نقره رسید.

کاراته:

* در وزن 68- کیلوگرم کاراته بانوان پگاه زنگنه با شکست 2 بر یک برابر شارمینو سگارف از مالزی از دستیابی به مدال برنز بازماند.

* امیر مهدی‌زاده در فینال وزن 60-کیلوگرم مقابل عبدالرحمان المصطفی از اردن قرار گرفت و با نتیجه 6 بر 3 به پیروزی رسید تا نوزدهمین مدال طلای کاروان ایران را کسب کند.

* فاطمه چالاکی در جدول شانس مجدد توانست با نتیجه 3 بر 2 از سد سوجونگ‌شی از کره‌جنوبی بگذرد و به نشان برنز مسابقات برسد.

تکواندو:
* فاطمه روحانی که در وزن 73- کیلوگرم تکواندوی بانوان موفق شده بود در مبارزه نیمه نهایی مقابل حریف کویتی به پیروزی برسد، در فینال با سه‌آومی سورن از کامبوج مبارزه کرد و با نتیجه 7 بر 4 شکست خورد تا به مدال نقره بسنده کند.

* اکرم خدابنده تکواندوکار وزن 73+ کیلوگرم بانوان کشورمان که با پیروزی در مرحله نیمه‌نهایی مقابل حریف ماکائویی خود به فینال رسیده بود، در فینال در مبارزه با حریفی از چین 10 بر 8 شکست خورد و نقره گرفت.

* فرزان عاشورزاده امروز پس از شکست تمام حریفانش در رقابت‌های تکواندو هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی راهی فینال شد که در این مسابقه مقابل نورسلطان مامایف از قزاقستان قرار گرفت و با پیروزی مقابل این تکواندو کار به طلا رسید و بیستمین مدال طلای ایران را به ارمغان آورد. تکواندوکار وزن 58- کیلوگرم کشورمان در این دیدار با نتیجه 7 بر 4 مقابل حریف قزاقستانی خود پیروز شد.

کبدی:

* تیم کبدی بانوان کشورمان در این مسابقه که در سالن سونگدو گلوبال یونیورسیتی شهر اینچئون برگزار می‌شد، در حالی به مصاف هند رفت که در دیدار نیمه‌نهایی با قدرت از سد بنگلادش گذشته بود، این بار نتوانست مقابل تیم قدرتمند هند به برتری برسد و با نتیجه 31 بر 21 بازی را واگذار و به کسب مدال نقره بسنده کرد.

* تیم کبدی مردان کشورمان که با شکست پاکستان موفق شده بود به فینال رقابت‌های کبدی هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی راه پیدا کند، امروز (جمعه) مقابل تیم کبدی هند قرار گرفت. در این دیدار تیم کبدی مردان کشورمان بازی را با نتیجه 25 بر 27 به تیم قدرتمند هند واگذار کرد تا دستش از کسب مدال طلا کوتاه بماند و همچون تیم ملی بانوان به مدال نقره قناعت کند.

بسکتبال:
تیم ملی بسکتبال ایران با شکست 79 بر 77 مقابل کره جنوبی به مدال نقره بسنده کرد.

والیبال:
تیم ملی والیبال ایران با پیروزی 3 بر یک مقابل ژاپن برای نخستین بار به مدال طلای بازی‌های آسیایی رسید.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها