جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با بیان اینکه استفاده مستمر از کلاه ایمنی از سوی موتورسواران تاثیر بسزایی در کاهش تلفات جاده ای دارد گفت: هم اکنون 25 درصد از حوادث ترافیکی به موتورسواران اختصاص دارد.
کد خبر: ۷۲۳۳۸۰
25 درصد تلفات جاده ای به موتورسواران اختصاص دارد

سردار موسی امیری امروز چهارشنبه در حاشیه جشن مهر و دانش در جمع خبرنگاران افزود: مدرسه در کنار تعلیم و علم آموزی تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای اجتماعی با ارایه آموزش به عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه نهاد مدرسه وظیفه دارد دانش آموزان را به سمت آینده رهنمون کند، گفت: روزی بستن کمربند ایمنی به عنوان ارزش اجتماعی تلقی نمی شد اما همیاران پلیس در کنار معلمان این فرهنگ را برای سرنشینان جلوی خودرو ایجاد کردند و در این راستا باید برای کاهش حوادث ترافیکی مردم را باید به بستن کمربند ایمنی برای سرنشینان عقب ترغیب کنیم به این منظور چاره ای جز استفاده از قشر تاثیر گذار دانش آموزان و معلمان نداریم.

فعالیت 10 میلیون همیار پلیس و 800 هزار فرهنگیار ترافیک

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از فعالیت 10 میلیون همیار پلیس از میان 12 میلیون دانش آموز و 800 هزار نفر از فرهنگ یاران ترافیکی با همکاری پلیس راهور نیروی انتظامی خبر داد.

وی گفت: مهرماه فرصتی است تا از سرمایه اجتماعی دانش آموزان و معلمان بهره بگیریم به همین دلیل هر ساله چنین جشنی به مناسبت سال تحصیلی برگزار می شود.

سردار امیری افزود: از دانش آموزان درخواست داریم تا اولیای خود و همچنین مردم را در بستن کمربند ایمنی سرنشینان عقب خودرو ترغیب کرده تا این مساله به یک عادت اجتماعی تبدیل شود.

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد تغییر در نرخ جریمه های راهنمایی و رانندگی، گفت: در جریمه ها تاکنون تغییری ایجاد نشده است. (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها