در مجمع عمومی سازمان ملل

نتانیاهو: روحانی اشک تمساح ریخت

نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز در مجمع عمومی سازمان ملل با تکرار اتهامات کهنه خود درباره ایران و برنامه هسته ای آن به ایراد سخنرانی پرداخت و مدعی شد که اظهارات رییس جمهوری اسلامی ایران در مجمع عمومی سازمان ملل مظلوم نمایی کرده است.
کد خبر: ۷۲۲۸۰۵
نتانیاهو: روحانی اشک تمساح ریخت

به گزارش سی‌ان‌ان، نتانیاهو با بیان اینکه «حسن روحانی رئیس جمهور ایران هفته پیش در مجمع عمومی اشک تمساح ریخته است»، گفت: ابراز نگرانی آقای روحانی از تهدیدات تروریستی یکی از بزرگ‌ترین نمونه‌های اظهارات دوگانه زدن است.

نتانیاهو خطاب به نمایندگان حاضر در مجمع عمومی سازمان ملل اظهار داشت که آیا شما به داعش اجازه غنی‌سازی می‌دهید؟ و آیا شما به داعش اجازه ساخت راکتور آب سنگین می دهید؟ پس شما نباید چنین اجازه‌ای به ایران هم بدهید.

نخست وزیر صهیونیست‌ها باز هم به مقایسه ایران با داعش پرداخت و ایران را از داعش خطرناکتر دانست و افزود: مقابله با تروریست های سوار بر وانت یک مسئله است ولی رویارویی با شبه‌نظامیان اسلام‌گرای مسلح به تسلیحات کشتار جمعی بحث دیگری است.

وی مدعی شد که «اگر ایران را در آستانه تبدیل به یک کشور هسته‌ای به حال خود بگذاریم و به مقابله با داعش و نابودی این گروه بپردازیم مانند آن است که در یک دعوای کوچک برنده شده باشیم ولی در یک جنگ شکست خورده باشیم.»

نتانیاهو با این ادعا که ایران به دنبال تسلط بر جهان است، ابراز داشت که توان نظامی هسته‌ای ایران باید به صورت کامل از بین برود.

وی به ستایش از عملکرد ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ 50 روزه علیه مردم غزه پرداخت و ادعا کرد که سربازان اسرائیلی حائز بالاترین ارزش‌های اخلاقی در میان ارتش‌های جهان هستند و باید به جای محکوم کردن، آنها را مورد ستایش قرار داد.

وی به محکوم شدن جنایات صهیونیست‌ها در خلال جنگ غزه و حمایت شفاهی سازمان‌های بین‌المللی از مردم غزه اشاره کرد و تاکید کرد: «شورای حقوق بشر» سازمان ملل متحد به دلیل مشروعیت بخشیدن به استفاده از سپر انسانی در غزه، به «شورای حقوق تروریست‌ها» بدل شده است.

وی افزود: اقدامات شورای حقوق‌بشر سازمان ملل علیه صهیونیست‌ها شکلی از یهودی‌ستیزی مدرن است.

وی بدون نام بردن از دولت مشخصی گفت که اسرائیل با نظام‌های عربی معتدل منافع مشترکی دارد و کابینه صهیونیست خواستار تبدیل این منافع مشترک به همکاری است؛ همکاری در جهت تسهیل رسیدن به صلح با فلسطینی‌ها. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
مسعود
United Kingdom
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
۰
۰
از جام جم گله دارم برای اینكه با حرفهای صدتا یك غاز این جانی صفحات خود را پر میكند و با عكس كثیفش مانیتور ما را نجس!!!
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
۰
۰
كاملا با نظر آقا مسعود موافقم كه با عكس خوك كثیف ( نتی تا نتی هوی نجس ) مانیتورمان را نجس نكنید و اگر علاجش را داشتم با آب می شستمش . (... كودك كش ...) از اردبیل
ایرانی
United States
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
۰
۰
خودت واربابات خوب میدانید كه داعش را برای مقابله با ایران بسیج كردید ودست پرورده خود شماست . ولی به لطف خدا هیچ غلطی نمی توانید بكنید . گربه صفت هر چی باشد نسل كذایی تو از قدیم الایام مدیون ایرانی ها بوده اند . مثل اینكه تاریخ هم بلد نیستی . رژیم اسرائیل یك رژیم جانیه و باید از بین برود .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها