جام جم ورزشی: تیم ملی والیبال ایران با برتری برابر کره جنوبی به جمع هشت تیم برتر بازی‌های آسیایی راه یافت.
کد خبر: ۷۲۲۵۷۸
برتری والیبال ایران برابر کره جنوبی/عصبانیت شدید کواچ

به گزارش جام جم ورزشی، ملی‌پوشان والیبال ایران در جدی‌ترین پیکار خود تا اینجای رقابت‌ها برابر کره‌جنوبی به میدان رفتند و در پایان با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست دادند. ست‌های این دیدار با نتایج 25-22، 25-19، 23-25 و 25-19به سود ایران رقم خورد تا پارک کی‌وون برای چندمین بار برابر تیم سابقش شکست بخورد. تنها تفاوت موفقیت کره جنوبی در گرفتن ست سوم از ایران بود.

در ست اول کره جنوبی خوب کار کرد و می‌توانست به برتری برسد اما در امتیازهای پایانی ایران به خودش آمد و 25 بر 22 به برتری رسید.

کره جنوبی در ست دوم روی به بازی احساسی آورد و اشتباه‌های زیادی داشت تا اختلاف امتیاز زیادی ایجاد شود. هر چند در پایان این ست با شش امتیاز به سود ایران رقم خورد.

در ست سوم ایران باز هم از حریف پیش افتاد اما بازیکنان ایران بازی را بیش از اندازه ساده گرفتند و بازی را جدی دنبال نکردند تا کره جنوبی از ایران جلو بیفتد. کواچ از عملکرد بازیکنانش که بازی را شل گرفته بودند بسیار عصبانی شده بود. اتفاق ست اول این بار تکرار نشد و ایران در این ست با نتیجه 25 بر 23 برابر کره جنوبی شکست خورد.

در ست چهارم تشر‌های کواچ جواب داد و ایران اختلاف امتیاز زیادی ایجاد کرد، اما در امتیازهای پایانی باز هم اتفاق ست قبل تکرار شد و ضربات ایران به امتیاز تبدیل نمی شد. کواچ اما این بار دیگر اجازه نداد اتفاق ست پیش تکرار شود و نتیجه این ست 25 بر 19 به سود ایران رقم خورد.

در ادامه رقابت‌ها فردا بازی‌های پلی‌آف برای تعیین تیم‌های هشتم تا شانزدهم برگزار می‌شود و ایران استراحت خواهد داشت تا روز چهارشنبه برای صعود به نیمه نهایی به میدان برود.

در دیگر دیدار برگزار شده تیم‌های ژاپن و چین در دیداری حساس به مصاف هم رفتند که بر خلاف انتظار ژاپن 3 بر صفر چین را شکست داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نوید
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
۰
۰
درود بی پایان بر شرف قهرمانان.
خوب كره رو خورد كردین !

نیازمندی ها