جام جم ورزشی: آزادکاران وزن های 61، 86 و 125 کیلوگرم تیم ملی امروز (دوشنبه) با پیروزی در نخستین مبارزه خود در بازیهای آسیایی اینچئون به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.
کد خبر: ۷۲۲۴۷۳
حضور هر چهار آزادکار ایران در یک چهارم نهایی

مسعود اسماعیل پور دارنده مدال نقره و برنز پیکارهای جهانی در اولین مبارزه وزن 61 کیلوگرم امروز (دوشنبه) برابر جمشید کنجی یف از ازبکستان با نتیجه 11 بر یک به برتری دست یافت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

اسماعیل پور در دور دوم با لی سئونگ چول از کره جنوبی مسابقه خواهد داد. دولت نیازبیک اف کشتی گیر مطرح قزاقستانی نیز در گروه نماینده ایران قرار دارد.

در این وزن 15 کشتی گیر وزن کشی کرده اند.

در وزن 125 کیلوگرم هم پرویز هادی دارنده دو مدال طلا قهرمانی آسیا در دور نخست به مصاف ژائو دنگ از چین نفر سوم آسیا و نفر پنجم رقابت های جهانی روبرو شد که با نتیجه 11 بر صفر حریف خود را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

هادی در دور دوم با جارگال سای خان از مغولستان نفر دوم بازی های آسیایی گوانگژو مبارزه می کند.

آیال لازاریف از قرقیزستان و نماینده کره جنوبی در گروه هادی قرار دارند. در این وزن 10 نفر حضور دارند.

همچنین میثم مصطفی جوکار در وزن 86 کیلوگرم در اولین مبارزه خود با ژان فنگ از چین نفر سوم آسیا روبرو شد و با نتیجه 11 بر یک حریف خود را شکست داد.

جوکار در مرحله بعد با کومار از هند مصاف می دهد.

در گروه نماینده ایران کشتی گیران کره جنوبی، ژاپن و مغولستان حضور دارند. در این وزن 16 کشتی گیر به روی باسکول رفته اند.

در وزن 74 کیلوگرم عزت الله اکبری پس از استراحت در دور نخست در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف محمد بوت از پاکستان می رود و در صورت برتری در مرحله یک چهارم نهایی، با یکی از کشتی گیران کره جنوبی، چین، مغولستان و نپال مسابقه می دهد. در این وزن 14 کشتی گیر حضور دارند.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها