جلاد ِ داعش در سوریه که به قطع سر قربانیان، شهره بود، در منطقۀ کردنشین عین العرب واقع در شمال شرقی این کشور به هلاکت رسید.
کد خبر: ۷۲۲۳۱۸
جلاد ِ داعش به هلاکت رسید

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "خالد الروسی" از فرماندهان میدانی داعش، که شخصاً سر قربانیان خود را قطع می کرد، در منطقۀ کردنشین عین العرب در سوریه، به هلاکت رسید.

روزنامه کویتی "الرأی" در شماره روز یک شنبۀ خود، به نقل از منابع آگاه، نوشت: خالد الروسی، به همراه شماری از نیروهای تحت امر خود، به منزلی در منطقه عین العرب حمله کردند که مقر فرماندهی عملیات نیروهای حزب کارگردان کردستان بود، غافل از آن که نیروهای حزب کارگران کردستان، آن را منزل را بمب گذاری کرده اند و به محض ورود خالد العنزی و همراهانش، منزل منفجر شد.

خالد الروسی که نام اصلی او خالد العنزی و کویتی الاصل است، عموزادۀ "وجدی غنیم العنزی" معروف به "ابوعزام الکویتی" است که سال گذشته، در حملاتی ضد داعش، به هلاکت رسید.

العنزی، فعالیت های تروریستی خود را با پیوستن به القاعده در افغانستان آغاز کرد و به جنگ با نیروهای آمریکایی و دولت افغانستان پرداخت. پس از آن، به کویت بازگشت و در این کشور به زندان افتاد.
پس از آغاز جنگ علیه سوریه و سربازگیری گروه های تروریستی از کشورهای مختلف برای مبازره با دولت سوریه، العنزی به جبهه النصره پیوست. اما پس از مدتی، از این

العنزی، که جلاد سازمان تروریستی داعش بود، به قطع سر قربانیان، شهره بود و یکی از عکس های او که دقیقا پس از بریدن سر یکی از کردهای سوریه گرفته شده است، سبب شهرت او شد. در این عکس، دستان العنزی آلوده به خون است و از سری که بریده، خون می چکد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
۰
۰
باید این را بدانیم هر انكه سبب قتل دیگران شود خود همانگونه خواهد مرد. ای كشته كه را كشتی تا كشته شدی باز
كرد
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
۰
۰
به درك واصل شد یه ... كمتر
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
۰
۰
اون دنیا ازش پذیرایی میشه به نحو احسن!
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
۰
۰
رفت به قعر جهنم

نیازمندی ها