قاتل در نزدیکی خانه مادربزرگش دستگیر شد

قتل پدر به دست پسر 17 ساله

رییس پلیس آگاهی استان سمنان گفت: نوجوان 17 ساله‌ای که با سه ضربه چاقو پدرش را به قتل رسانده بود، ساعتی پس از جنایت در خیابان‌های شهرستان سمنان شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۷۲۲۲۵۱
قتل پدر به دست پسر 17 ساله

سرهنگ داوود رسولی‌فر گفت: یک مورد درگیری در یکی از محلات شهرستان سمنان به مرکز فوریت‌های پلیس 110 این شهرستان اعلام شد.

وی افزود: ماموران پلیس بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند و با مشاهده آثار خون در راه پله ساختمان که تا داخل منزل ادامه داشت، تحقیقات خود را آغاز کردند.

رییس پلیس آگاهی استان سمنان گفت: در تحقیقات مقدماتی پلیس مشخص شد دقایقی قبل «س- ز» 46 ساله با پسر نوجوانش درگیر شده و پس از برخورد فیزیکی با وی در راه پله ساختمان مورد اصابت چاقوی پسر 17 ساله خود قرار می‌گیرد و توسط امدادگران 115 به بیمارستان منتقل می‌شود اما مضروب بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت می‌کند.

سرهنگ رسولی‌فر افزود: در پی فوت مصدوم، بازرس ویژه قتل پزشکی قانونی و اکیپ بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی در بیمارستان و محل حادثه حضور یافتند.

این مقام انتظامی گفت: با توجه به فرار متهم از محل حادثه، مکان‌های احتمالی اختفای وی شناسایی و هم‌زمان با اجرای طرح مهار پلیس، عملیاتی ویژه برای دستگیری قاتل آغاز شد.

وی افزود: قاتل نوجوان ساعتی پس از جنایت و در حالی که هنوز چاقو به دست داشت، در خیابان‌ های اطراف منزل مادربزرگش شناسایی و دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

رییس پلیس آگاهی استان سمنان به اعتراف صریح متهم و وارد کردن سه ضربه چاقو به بدن پدرش اشاره کرد و گفت: قاتل در اظهارات خود علت شروع این درگیری منجر به قتل را بحث و مجادله با پدرش و عصبانیت ناشی از آن عنوان کرد.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
۰
۰
از كوتاهی های پدرو مادر در تربیت دوران كودكی این كارا انجام میشه
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
۰
۰
اخی بنده خدا ....غرور بلوغ و اشتباه جبران ناپذیر و افسوس همیشگی این پسر بچه عزیز

نیازمندی ها