نقدی بر حضور علی کریمی در کنار کی روش

جادوگر برای زیبایی ویترین تیم ملی انتخاب شده است؟

جام جم ورزشی: علی کریمی به عنوان یک فوتبالیست محبوب و بازیکن تیم ملی برای همه مردم ایران قابل احترام است اما ناگهان خبر مربیگری‌اش در تیم ملی و دستیار کی روش شدنش همه را شوک زده کرد.
کد خبر: ۷۲۲۱۰۸
جادوگر برای زیبایی ویترین تیم ملی انتخاب شده است؟

سال‌هایی که علی کریمی برای اعتبار و آبروی تیم ملی در زمین فوتبال می‌جنگید هرگز از یاد مردم فراموش نمی‌شود. جادوگر محبوب حتی تا آخرین روزهای فوتبال خود این محبوبیت را حفظ کرده بود اما ناگهان خبر مربیگری‌اش در تیم ملی و دستیار کی روش شدنش همه را شوکه کرد.

این در حالی بود که حمید درخشان درست چند روز قبل علی کریمی را به تمرینات پرسپولیس آورد و بیان کرد که کریمی هر وقت صلاح بداند و آماده بازی کردن باشد از وی در ترکیب پرسپولیس استفاده می‌کند.

حال سؤال بزرگ این است که آیا فردی که هنوز امکان بازی کردن دارد و اساسا مربیگری نکرده است و حتی رهبری یک تیم معمولی در دست نداشته برای بازی‌های جام ملت‌‌های آسیا چقدر می‌تواند دستیار مثبتی برای کی روش باشد و آیا اساسا فردی مثل کی روش که حتی اجازه نشستن به مربی تحمیلی بر روی نیمکت تیم ملی را نمی‌دهد و معتقد است که روی نیمکت تیم ملی نشستن نیاز به سلسله مراتب مربیگری دارد حضور علی کریمی را در کنار خود چطور قبول کرده است؟

آیا کی روش، علی کریمی را به خاطر نیاز فنی قبول کرده است؟ و یا اینکه علی کریمی را به عنوان سیبل بزرگی انتخاب کرده تا عدم نتیجه‌گیری احتمالی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا را اندکی بر دوش جادوگر بگذارد؟

آیا به راستی این تزلزل از هم‌اکنون در جام ملت‌های آسیا از طرف ما دیده نمی‌شود؟

آیا این مربیان تضمینی برای تیم ملی نیستند که فقط می‌توانند ویترین تیم ملی را زیبا کنند و از محتوا نه تنها خبری نیست بلکه اساسا کی روش گوشش به این مشاوره‌ها بدهکار نیست چرا که کی روش اساسا کل بازی‌های لیگ ایران را یا می‌خوابد یا خمیازه می‌کشد؟!

شنیده‌‌ها حاکی از آن است که بعد از اینکه علی کریمی به عنوان دستیار کی‌روش انتخاب شد این احتمال‌ وجود دارد فرهاد مجیدی که دوران مربیگری‌ هم سپری کرده در دی ماه به جمع کادر فنی تیم ملی اضافه شود.

اگر فرهاد مجیدی دستیار کی‌روش نشود آن وقت مهدوی کیا‌ به خاطر محبوبیتش‌ در بین تماشاگران شانس زیادی برای حضور در نیمکت تیم ملی خواهد داشت.

به هر حال باید دید کی‌روش چه فرد دیگری را به عنوان دستیارش در آینده انتخاب خواهد کرد.( باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها