جام جم ورزشی: مربی سابق تیم‌های ملی امید و بزرگسالان ایران می‌گوید، علی کریمی نباید دستیاری کارلوس کی‌روش را قبول می‌کرد و بهتر بود یک مربی کارآزموده و باتجربه ایرانی روی نیمکت تیم ملی می‌نشست.
کد خبر: ۷۲۱۳۷۷
توصیف عجیب یک مربی ایرانی از همکاری کریمی و کی روش

مهدی مناجاتی از انتخاب علی کریمی به عنوان دستیار کارلوس کی‌روش انتقاد کرد و گفت: آنهایی که به کی‌روش خط می‌دهند، خوب کسی را برای او انتخاب کرده‌اند. علی کریمی یکی از محبوب‌ترین بازیکنان فوتبال ایران است ولی بهتر بود این مسئولیت را قبول نمی‌کرد. مردم ایران هیچگاه بازی‌های علی کریمی را فراموش نمی‌کنند. کارلوس کی‌روش از همین محبوبیت و وجهه کریمی استفاده و او را به عنوان دستیارش انتخاب کرده است.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که بهتر بود کریمی مسئولیت تیم‌های پایه را برعهده می‌گرفت، خاطرنشان کرد: شعور فوتبالی کریمی بسیار بالاتر از کی‌روش است. امیدوارم کریمی بداند چه کاری کرده و چه انتخابی را انجام داده است. حضور علی کریمی روی نیمکت تیم ملی احتمال لطمه زدن به محبوبیت این بازیکن را نیز دارد. شاید اگر تیم ملی نتواند به نتیجه برسد بسیاری علی کریمی را هم در این ناکامی مقصر بدانند.

او با بیان این که کی‌روش علی کریمی را پله‌ای برای رسیدن به اهداف خود کرده خاطرنشان کرد: کی‌روش نتایج خوبی را با تیم ملی ایران در سال‌های اخیر به دست نیاورد و حالا برای ترمیم وجهه خود دست به انتخاب یکی از محبوب‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران به عنوان دستیار زده است.

مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران به نداشتن مدرک مربیگری از سوی علی کریمی اشاره کرد و گفت: به نظرم چندان نیازی به داشتن مدرک مربیگری برای نشستن در کنار کارلوس کی‌روش نبود. علی کریمی شأن فوتبالی بسیار بالایی دارد و همین امر هم سبب شده تا خیلی نیازی به مدرک مربیگری نباشد.

مناجاتی با تأکید بر اینکه فدراسیون باید دستیاران ایرانی کارلوس کی‌روش را خود شخصا انتخاب می‌کرد، تصریح کرد: فدراسیون نباید زیرمجموعه کی‌روش باشد. شاید بهتر بود به جای علی کریمی، فدراسیون فوتبال شخصا یک دستیار ایرانی باتجربه و دارای کارنامه را انتخاب می‌کرد.

او همچنین انتقادی را به کسانی که از این انتخاب خوشحال شده‌اند وارد کرد و گفت: زمانی که امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بود با حذف تیمش از جام ملت‌ها همین آقایان انتقادی را به قلعه‌نویی وارد کردند و حالا در نقش حامی کریمی به عنوان دستیار کی‌روش ظاهر شده‌اند.

مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در پایان خاطرنشان کرد: برای تیم ملی فوتبال ایران در کنار علی کریمی آرزوی موفقیت می‌کنم اما با امسال کی‌روش نمی‌توان چندان به موفقیت‌های این تیم امیدوار بود.

روز گذشته (پنج‌شنبه) کارلوس کی‌روش، علی کریمی را به عنوان دستیار خود در تیم ملی فوتبال ایران انتخاب کرد.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها