جام جم ورزشی: پرسپولیس در دیدارش مقابل استقلال خوزستان به پیروزی رسید.
کد خبر: ۷۲۱۲۸۱
پیروزی امیدبخش سرخ‌ها مقابل شاگردان ویسی/ ترمز سایپا کشیده شد

این دیدار که ساعت 18:30 در ادامه‌ مسابقه‌های هفته دهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار شد با نتیجه دو بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید تا قرمز پوشان پایتخت در سه دیدار اخیر خود که در تهران برگزار شده است 7 امتیاز را کسب کنند و مجموع امتیازات خود را به 15 برساند.

گزارش نیمه اول

این دیدار تا دقیقه 13 کاملا متعادل دنبال می‌شد که در همین دقیقه مهدی مومنی پس از یک فرار از روی خط شش قدم با اشتباه فاحش سوشا مکانی استقلال خوزستان را به گل رساند.

محسن بنگر در دقیقه 19 سعی در جبران نتیجه برای تیم پرسپولیس داشت که موفق به گلزنی نشد. این در حالی بود که مهدی مومنی هم در دقیقه 29 با یک ضربه بغل پا موقیت خوب پیش آمده برای استقلال خوزستان را به هدر داد.

اما پرسپولیس که تمایلی نداشت نیمه اول را با شکست به رختکن برود در دقیقه 30 به گل رسید. محمد عباس‌زاده از روی خط شش قدم با پای چپ و روی پاس طارمی بازی را به تساوی کشاند.

فشار حملات سرخ‌پوشان در این نیمه کماکان ادامه داشت و 10 دقیقه پایانی چند فرصت را از دست دادند، هرچند موقعیت‌های پیش آمده چندان زهر دار نبود.

در حالی به دقایق پایانی این مسابقه در نیمه اول نزدیک می‌شدیم قرمز‌های پایتخت با پنالتی که توسط محمد نوری کاپیتان این تیم به دست آمده بود فرصت این را داشتند که با برتری به استقبال نیمه دوم بروند. محمد عباس‌زاده این بار نیز برای پرسپولیس و از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا خودش و تیمش را در پایان 45 دقیقه اول دو گله کرده باشد.

گزارش نیمه دوم

نیمه دوم این مسابقه با تعویض یزدان عباسیان و ورود ایمان باصفا همراه بود. نیمه دوم تا دقیقه 58 روند یکنواختی داشت تا اینکه مهدوی بازیکن تیم استقلال خوزستان با یک ضربه کاشته دیدنی دروازه پرسپولیس را به شدت تهدید کردو این ضربه با واکنش زیبای سوشا مکانی به کرنر رفت.

خانزاده در دقیقه 62 به جای عالیشاه برای پرسپولیس به میدان آمد. پس این تعویض نیز روند بازی همچنان کند سپری می‌شد و دو تیم هیچ موقعیت دندان‌گیری برای گل‌زنی نداشتند تا اینکه محمد نوری در دقیقه 70 با یک ضربه سر خوب دروازه استقلال خوزستان را تهدید کرد.

مومنی باز هم در دقیقه 73 با یک ضربه سر نزدیک بود استقلال خوزستان را به گل برساند که سوشا مکانی با عکس‌العمل مناسب مانع از به تساوی رسیدن دو تیم شد. بلافاصله پرسپولیسی ها در یک ضد حمله آبی‌پوشان خوزستان را غافلگیر کردند که مجید حیدری با یک خطا در میانه میدان بر روی حمیدزضا علی‌عسگر مانع از پیش‌روی پرسپولیسی‌ها شد. حیدری در این صحنه با یک کارت زرد از سوی داور جریمه شد.

باقر هاشمی در دقیقه 83 به جای محمد خنیفر برای استقلال خوزستان به میدان آمد. بازوبند کاپیتانی استقلالی‌ها با خروج خنیفر به محمدزضا مهدوی رسید.

حمید درخشان پرسپولیس را در این دیدار با ترکیب سوشا مکانی، محسن بنگر، میشل اومانا، حمیدرضا علی عسگر، میثم حسینی، محمد نوری، رضا حقیقی، مهدی طارمی، محمد عباس زاده، هادی نوروزی و امید عالیشاه به میدان فرستاده بود.

عبدالله ویسی نیز استقلال خوزستان را با ترکیب سومایلا دیاکیته، موسی کولیبالی، مجید حیدری، محمد طیبی، میثم مجیدی، رضا کاردوست، محمدرضا مهدوی، عبدالله خنیفر، یزدان عباسیان، لامین دیاورا و مهدی مومنی. غلامرضا جباری داور این دیدار حساس در ورزشگاه آزادی است.

درسایر دیدارهای امروز گسترش فولاد و ملوان به تساوی یک بر یک رضایت دادند، راه‌آهن مقابل نفت مسجد سلیمان به تساوی دو بر دو رسید و دیدار تیم های صبا و سایپا هم با نتیجه یک بر صفر به نفع شاگردان مرفاوی خاتمه یافت. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها