علی باید سعی کند همیشه برنده باشد

اظهارات جالب کی روش در مراسم معارفه علی کریمی

جام جم ورزشی: مراسم معارفه علی کریمی به عنوان دستیار کارلوس کی‌روش آغاز شد.
کد خبر: ۷۲۱۲۷۸
اظهارات جالب کی روش در مراسم معارفه علی کریمی

پس از آن که توافق علی کفاشیان و کارلوس کی‌روش بر سر حضور علی کریمی به عنوان دستیار ایرانی سرمربی تیم ملی نهایی شد، مراسم معارفه کاپیتان سابق تیم ملی در فدراسیون فوتبال برگزار شد.

کارلوس کی‌روش در نشست خبری که به منظور معرفی علی کریمی به عنوان یکی از اعضای جدید کادر فنی تیم ملی برگزار شد، با سلام به همه کسانی که در این جلسه حضور داشتند، گفت: ما امروز در اینجا حضور پیدا ‌کرده‌ایم تا علی کریمی را به عنوان یکی از اعضای جدید کادر فنی تیم ملی به شما معرفی کنیم.

وی ادامه داد: من این افتخار را داشتم که با علی کریمی به عنوان یک بازیکن در تیم ملی کار کنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: ما زحمات علی کریمی را در تیم ملی برای صعود به جام جهانی فراموش نمی‌کنیم و بهترین آرزوها را برای او در تیم ملی خواهیم داشت.

کی‌روش با اشاره به این که سه هدف اصلی پیش‌روی تیم ملی قرار دارد که باید در راستای آن تلاش کند، اظهار کرد: هدف اصلی ما جام ملت‌های آسیا است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به دیدارهای تدارکاتی تیم‌های رقیب ما در جام ملت‌های آسیا، گفت: مهم‌ترین رقیب ما امارات متحده عربی است. تا جام ملت‌ها هفت بازی دوستانه بین‌المللی را پیش‌رو دارد و به جز آن سایر دیدارهایی را که نیز در جام ملت‌های خلیج فارس برگزار خواهد کرد، به عنوان پیش بازی‌اش قبل از شروع جام ملت‌های آسیا انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: علاوه بر این بحرین نیز به عنوان یکی از رقبای ما در دور گروهی جام ملت‌های آسیا شش بازی دوستانه بین‌المللی را به علاوه بازی‌های جام خلیج فارس تا پیش از شروع جام ملت‌های آسیا انجام خواهد داد. با اطلاع از این برنامه‌ها می‌دانیم که ایران باید بهترین برنامه‌های آماده سازی را داشته باشد تا در جام ملت‌های آسیا موفق باشیم. هدف اصلی و یگانه ما همین است و امیدوارم که با حمایت همه هواداران دست در دست هم کمک کنیم تا در استرالیا نتایج خوبی بگیریم.

کی‌روش تاکید کرد: ایران باید با یک برنامه‌ریزی هر چه بهتر برای جام ملت‌های آسیا خود را آماده کند.

سرمربی تیم ملی با اشاره به اینکه منظور من از این انتخاب این بود که بتوانیم با انگیزه کاری را که شروع کرده‌ایم پیش ببریم، قول داد که علی کریمی بال خوبی برای پرواز باشد.

کی‌روش همچنین افزود: پس از معرفی و توصیه رییس فدراسیون فوتبال من از علی کریمی دعوت کردم که به عنوان یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال در جمع ما باشد و می‌خواهم از او تشکر کنم. به خاطر این که او این دعوت را قبول کرد، چون این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که او خیلی زود از بازیگری خداحافظی کرده است.

کارلوس کی‌روش گفت: باز هم از علی کریمی تشکر می‌کنیم و بهترین آرزوها را برای او دارم. توصیه شخصی من به او این است که هر چه که می‌تواند برنده باشد. البته هیچ مربی در جهان نمی‌تواند همیشه برنده باشد. بنابراین من آرزو می‌کنم اگر روزی من و کریمی رو در روی هم مربی قرار گرفتیم او بازنده باشد! (با خنده).

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: اگر تنها محبوبیت را مدنظر قرار داده بودیم باید سراغ پله یا امثال او می‌رفتیم چرا که صرفا محبوبیت عامل پیروزی نیست.

پس از پایان صحبت‌های کی‌روش و کریمی این دو جلوی دوربین خبرنگاران و تصویربرداران با یکدیگر دست دادند.

(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها