سرقت طلاجات با فریب دختران

وعده ازدواج، ترفند زورگیران خشن بود

سارقانی که به بهانه ازدواج با دختران رابطه دوستی ایجاد کرده سپس با سوء استفاده از اعتماد و کشاندن آنها به داخل منازلشان، زورگیری می کردند توسط پلیس آگاهی غرب استان تهران دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۲۱۱۹۶
وعده ازدواج، ترفند زورگیران خشن بود

سرهنگ منصور خدادادی، رییس پلیس آگاهی غرب استان تهران گفت :با دریافت پرونده ای با موضوع سرقت به عنف طلاجات از دختری در شهریار موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های بیشتر و اخذ اظهارات شاکی مشخص شد یکی از سارقان به بهانه ازدواج با شاکی رابطه دوستی ایجاد و سپس با اعتمادسازی وی را سوار بر خودروی خود کرده و با کشاندن وی به داخل پارکینگ منزلش قصد زورگیری اموال وی را داشته که با سرو صدای شاکی پرونده و رسیدن همسایگان، سارق متواری شده است.

سرهنگ خدادادی گفت: با تلاش شبانه روزی پلیس مشخص شد متهمان با زنی دیگر رابطه دوستی ایجاد کرده و قصد زورگیری از وی را دارند که در عملیاتی ویژه متهم در شهر اندیشه دستگیر و به بزه ارتکابی اعتراف و اذعان کرد با همراهی دوست دیگر خود، دختر جوان را به بیابان های اطراف شهرک اندیشه کشانده و با تهدید چاقو اقدام به سرقت طلاهای وی کردند.

رییس پلیس آگاهی غرب استان تهران افزود: با توجه به احتمال زورگیری متهمان دستگیر شده به نام های «ش - ت» و «ح - ح» با همین شیوه از سایر قربانیان، پلیس آگاهی غرب استان تهران از شهروندان خواست تا اگر با این نوع شیوه و شگرد از آنان زورگیری شده به پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران واقع در شهرک اداری شهریار مراجعه و طرح شکایت کنند.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها