مادر پیش از مرگ دخترش را نجات داد

خودکشی مرد خشمگین پس از همسرکشی

مرد خشمگین قبل از خودکشی دخترش را تا یک قدمی مرگ پیش برد

خودکشی بعد از سوءقصد به فرزند

دختربچه‌ای روستایی که توسط پدرش از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته است، با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند. او بشدت زخمی شده و شرایط وخیمی دارد. این حادثه در شرق ساسکس (یکی از شهرستان‌های تاریخی انگلیس) رخ داد و پدر این بچه بعد از شلیک به دخترش خودش را کشت. این جنایت سبب شد کارشناسان بار دیگر نسبت به خشونت‌های خانوادگی در انگلیس هشدار دهند و خواستار توجه بیشتر مسئولان شوند.
کد خبر: ۷۲۰۹۰۶

همسایه‌ها گفته‌اند: پدر این دختربچه که از مادر او جدا شده، ساعت 4 بعدازظهر روز حادثه به خانه همسر سابقش رفت و سپس روی دخترش آتش گشود. پلیس اعلام کرده جسد این مرد نیز در محل حادثه پیدا شده است. او پس از این‌که به دخترش شلیک کرد، اسلحه را به سمت خود برگرداند و ماشه را چکاند.

رئیس پلیس گفته است: ما تصور می‌کنیم این یک مورد خشونت خانگی است که شخص دیگری در آن دست نداشته است. در این مرحله ما در جایگاهی نیستیم که بتوانیم روابط همه افراد درگیر در حادثه را تائید کنیم و مشغول پیگیری پرونده هستیم.

یکی از همسایه‌ها گفته مدت زیادی نیست که مادر و دختر در آن خانه زندگی می‌کنند. از مادر این دختر خبر دقیقی منتشر نشده اما او زخمی نشده است. در همین حال مرکز فوریت‌های پزشکی شرایط دختر را خطرناک توصیف کرده است.

کارآگاهان از افراد مطلع دعوت کرده‌اند اطلاعات خود را با پلیس در میان بگذارند. آنها احتمال می‌دهند پدر خانواده به‌دلیل اختلاف با همسر سابقش به این شیوه دست به انتقام‌گیری زده و سپس به زندگی‌اش پایان داده است.

منبع: گاردین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها