تهیه‌کننده مجموعه سریال‌های «پایتخت» درخصوص ساخت سریال نوروزی امسال توسط سیروس مقدم، اعلام کرد: «علی‌البدل» نام موقت سریال نوروزی شبکه یک سیماست که در حال حاضر توسط محسن تنابنده در حال نگارش است.
کد خبر: ۷۲۰۷۴۴
گروه پایتخت سریال طنز «علی‌البدل» را می‌سازند

این تهیه‌کننده گفت: فعلا هیچ اشاره‌ای به داستان سریال نوروزی شبکه یک نمی‌توان کرد؛ چراکه طرح اصلی قصه توسط محسن تنابنده در حال نگارش است و تازه اول راه است. این مجموعه طنز فعلا با نام «علی‌البدل» توسط آقای تنابنده نوشته می‌شود تا ببینیم در نهایت چه می‌شود.

وی درباره اعلام مدیر شبکه اول درخصوص ساخت سریال نوروز این شبکه توسط تیم پایتخت، درباره بازیگران سریال «علی‌البدل» بیان کرد: هنوز هیچ اعلامی برای حضور بازیگران این سریال نداشتیم و منظور از تیم «پایتخت‌»، من (الهام غفوری)، سیروس مقدم‌ و محسن تنابنده است. اگر بازیگران «پایتخت» در این زمان به کاری دعوت نشوند، ممکن است از حضورشان استفاده کنیم اما هنوز هیچ چیز قطعی نشده است.

غفوری در پایان درباره آخرین وضعیت ساخت سریال پلیسی «میکائیل» به کارگردانی سیروس مقدم گفت: کامبیز دیرباز و بهنوش طباطبایی تنها بازیگرانی هستند که حضورشان در «میکائیل» قطعی شده است. سایر بازیگران این سریال طی هفته‌ آینده پیش از کلید خوردن کار انتخاب خواهند شد.

مهدی فرجی - مدیر شبکه یک در نشست اخیری که با خبرنگاران داشت در خصوص ساخت «پایتخت 4» درسال‌های آینده و همچنین سریال نوروز امسال شبکه یک، اعلام کرد: پیش از این هم اعلام کردیم که «پایتخت 4» امسال ساخته نمی‌شود و ان‌شاء‌الله ممکن است در سال‌های آینده سری چهارم این مجموعه را داشته باشیم.

وی گفت: سریال نوروزی امسال به کارگردانی سیروس مقدم با تیم «پایتخت» خواهد بود و در حال حاضر بخشی از کار هم نوشته شده است. سریال نوروز امسال داستان «پایتخت» را دنبال نمی‌کند اما به لحاظ موضوعی یک کار متفاوت و جذابی است. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها