سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خبر داد:

انهدام باند توزیع مواد مخدر در پایتخت

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ صبح امروز از دستگیری چهار عضو یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در محدوده اندیشه با همکاری ماموران مبارزه با مواد مخدر استان تهران خبر داد و گفت: در این عملیات ضمن انهدام باند توزیع مواد مخدر 150 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۷۲۰۳۸۰
انهدام باند توزیع مواد مخدر در پایتخت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ محمد بخشنده، سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، مشخص شد که 2 توزیع کننده مواد مخدر به نام های «ا» و «ب» به سرکردگی فردی به نام «ف» و همسرش به نام «م» به صورت گسترده در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در محدوده های غرب تهران و استان تهران فعالیت دارند.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که اعضای این باند ضمن ارتباط با قاچاقچیان شرق کشور اقدام به خرید و انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر به تهران کرده اند که بر این اساس نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت که متعاقب آن دستور بازداشت متهمان و همچنین بازرسی از محل اختفای آنها صادر شد.

این مقام انتظامی گفت: بازداشت متهمان در دستور کار قرار گرفت و پس از هماهنگی با ماموران مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران، محل اختفای متهمان واقع در محدوده اندیشه، شناسایی شد.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ افزود: طی عملیاتی ضربتی هر چهار متهم در مخفیگاهشان بازداشت شده و در بازرسی از مخفیگاه متهمان پلیس موفق شد 150 کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط کند.

سرهنگ بخشنده گفت: متهمان پس از بازداشت به پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت منتقل شدند و در تحقیقات و بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر خرید و فروش مواد مخدر اعتراف کردند که متعاقبا به همراه پرونده در اختیار دادسرا قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها