زن اسیدپاش انگیزه خود از این اقدام را خیانت همسرش عنوان کرد

انتقام زن جوان با ​اسیدپاشی به همسر

زن جوان وقتی متوجه خیانت شوهرش شد، به او و زنی که با وی در ارتباط بود در یکی از بوستان‌های شهرستان دهدشت استان کهگیلویه و بویراحمد، اسید پاشید.
کد خبر: ۷۲۰۲۳۴
انتقام زن جوان با ​اسیدپاشی به همسر

جام جم سرا:فرمانده انتظامی کهگیلویه در این باره به جام‌جم گفت: ساعت 19 و 30 دقیقه سی‌ام شهریور مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از حادثه اسیدپاشی در یکی از بوستان‌های شهرستان دهدشت خبر داد.

ماموران انتظامی با اعزام به محل مشاهده کردند، به یک مرد و یک زن جوان با اسید حمله شده و آنها از ناحیه سر و صورت دچار سوختگی شده‌اند.

سرهنگ جهان دیماز افزود: در پی این حادثه موضوع به بازپرس دادسرا گزارش شد و مصدومان حادثه به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شدند. با تحقیق از شاهدان حادثه مشخص شد، آنها زن جوانی را دیده‌اند که سراسیمه در حال فرار از محل حادثه بوده و با تعقیب وی این زن با یک خودروی عبوری متواری شده است.

وی یادآور شد: با به دست آمدن این سرنخ و چهره‌نگاری رایانه‌ای از زن اسیدپاش، دستگیری وی در دستور کار ماموران قرار گرفت. در حالی که تحقیقات در این زمینه ادامه داشت، کارآگاهان با حضور در بیمارستان تحقیق از مرد جوان را آغاز کردند.

این مرد به ماموران گفت: زن اسیدپاش همسرم است و به قصد انتقام به من و زنی که با او ارتباط داشتم، اسید پاشیده و متواری شده است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه خاطرنشان کرد: با مشخص شدن هویت زن اسیدپاش، ماموران با دستور قضایی برای دستگیری وی به خانه‌اش در یکی از محله‌های شهر اعزام شدند، اما پی بردند وی محل سکونتش را ترک و به نقطه نامعلومی متواری شده است. در ادامه تحقیقات سرنخ‌هایی از مخفیگاه او در یک خانه روستایی در حومه شهر به دست آمد و زن اسیدپاش دستگیر شد.

دیماز افزود: متهم با انتقال به پلیس آگاهی با اعتراف به اسیدپاشی گفت: مدتی بود که متوجه تغییر رفتار‌های شوهرم شده و از اقوام و دوستان شنیده بودم او با زن جوانی ارتباط دارد. ابتدا این حرف‌ها را قبول نکردم و رفت و آمد‌های شوهرم را زیر نظر گرفتم و سرانجام با گذشت چند ماه متوجه درستی موضوع شده و به آنها اسید پاشیدم.

با اظهارات زن متهم، شوهرش که در حادثه اسیدپاشی آسیب کمتری دیده بود به پلیس آگاهی احضار شد و در مواجهه حضوری با همسرش گفته‌های او را تائید کرد.

با صدور قرار قانونی برای زن اسیدپاش، تحقیقات تکمیلی از وی و شوهرش ادامه دارد.

مسئولان بیمارستان طالقانی در ارتباط با وضع جسمی زن مصدوم به خبرنگار ما گفتند: زن بیست و پنج ساله به دلیل شدت سوختگی از بیمارستان امام خمینی (ره) به بیمارستان سوانح و سوختگی طالقانی شهرستان اهواز منتقل شده است، اما به دلیل شدت سوختگی درباره وضع جسمانی وی نمی‌توان اظهار نظر قطعی کرد؛ زیرا سوختگی او با اسید جدی است و تلاش پزشکان برای نجات وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲۷
حوا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
۰
۰
حقشونه
روح اون زن بدبخت بارها و بارها با اسید خیانت این دوتا سوخته متاسفانه هیچ قانون و درمانی هم برای این سوختگی نیست
یعنی اصلا برای مسئولین مهم نیست مهم اینه كه مردها به چهار عقدی و چهل صیغه ای و n تعداد دوست دخترشون برسن
متاسفم كه روح و شخصیت و وجود یك زن باید اینطوری خرد بشه
نظر شخصی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
۰
۰
دلیل اینكه زن و مرد در دنیای امروزی به این شدت به خیانت همدیگر عكس العمل نشان می دهند این هست كه در جامعه ما اینطورطرز فكری جا افتاده كه خیلی مردها و خیلی زنها بعد از ازدواج خودشون رو مالك قطعی و بی قید و شرط طرف مقابل می دونند . پس اگر یكیشون خیانت كرد نمی تونندمسئله رو به روش منطقی حل كنند .دلیل این كارها خودخواهی بیش از اندازه هست . بهتره با ی مقدار تحمل هضم مشكلاتمون رو بالا ببریم تا بتونیم منطقی تر عمل كنیم .
سمیه
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
۰
۰
كاش نمی ریخت و خودشو درگیر زندان و دادگاهها نمی كرد وگرنه حقشون بود، بعضی مردا جدیداً خیلی نامرد شدن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
۰
۰
با سلام به نظر من بهتراست اینگونه زنان از همسران خود به طور قانونی طلاق گرفته و به زندگی خود ادامه دهند اینگونه افراد چه مرد و چه زن نباید خود قانون گذار باشند بلكه از طریق قانون اقدام كنند الان این خانم و یا امثال اینگونه زنان كه سر خود تصمیم می گیرند خود دچار بدبختی و در افتادن با قانون می شوند . و خود را به كام مرگ می كشانند .
ب
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
۰
۰
كار خوبی كرده هر كاری تاوانی دارد .تاوان ارتباط با یك مرد متاهل و خانواده دار همینه .خدا نسل این زنها و مردهای خائن رو از زمین برداره كه عامل فساد شدن
پژمان
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
۰
۰
تا باشد با احساسات یك زن بازی نكنند. شوهر بوالهوس زندگی دونفر را خراب كرد
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
۰
۰
زن اگر زنیت گیری داشته باشه مرد نمیپره.....
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
۰
۰
با همه اونهایی كه كار این خانم اسید پاش را تحسین یا تأیید می كنند مخالفم چرا كه اولاً این خانم نمیتونسته بدون اینكه صحبتهای طرفین را بشنوه رأساً قضاوت كنه و مطابق میل خودش رفتار كنه و چه بسا اصلا قضیه خیانت نبوده و شاید یك رابطه كاری یا معاملاتی و نظایر آن یا هر كار دیگر با حسن نیت بوده باشه ثانیاً اشخاص نمیتونند بدون اجازه قانونی بر اساس سلیقه خودشون عمل كنند و نهایتاً نامبرده در صورت احراز و اثبات خیانت می تونست تذكر بده یا علت این امر را جویا بشه و در صورت عدم اصلاح درخواست طلاق بده ولی به نظر نمی رسه نامبرده حق چنین كار بیرحمانه ای داشته باشه ثالثاً و چه بسا در فرض خیانت طرف مقابل (خانمی كه قربانی اسید پاشی شده) هیچ اطلاعی از متأهل بودن مرد نداشته باشه بنابراین چنین اقدام خودسرانه ای از هر لحاظ مذموم و قابل سرزنشه.
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
۰
۰
در پاسخ به صحبت صحرا
شما چه جور شخصیتی دارید كه بجای اینكه از زن اولی كه بصورت حلال و عقد شرعی بوده حمایت كنی از اون زنی كه ارتباط غیر شرعی و گناه آلود است دفاع می كنی !! جالبه مردها هر كاری دلشان می خواهد میكنند و آنوقت تو چوب را برداشته ای و در سر زن كه به وفادار به شوهرش بوده میزنی !!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
۰
۰
سعید خان پس مرد هم اگر مردیت نداشته باشه زن هم باید بپرد كمی لطفا فكر كنید اگر اینجوری باشه كه همه زن و شوهر ها باید به همدیگر خیانت كنند
رامین- اسید پاشی در هر صورتی محكوم است.
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
۰
۰
من واقعا نمیدونم این افرادی كه اینجا از اسید پاشی اون زن حمایت میكنند چه طور افكاری دارند؟برای یه لحظه هم شده خودتونو بذارید جای اون دختر جوانی كه آیندش نابود شده و روزی صد بار آرزوی مرگ میكنه؟كمی وجدان و جوانمردی هم بد نیست شماها از كجا میدونید اون دختر بدبخت خبر داشته كه این آقا متاهله در ضمن به فرض هم كه خبر داشته باشه مجازات عبور از چراغ قرمز یه جریمه سادست نمی یان كسی رو كه چراغ قرمزو رد كرده ماشینشو آتیش بزنند و خودشم اعدام كنند!!! این عمل این زن اسید پاش بسیار كار وحشیانه ای بوده خواهشا از كار وحشیانه دفاع نكنید آیا این تنها راه برای برخورد با این مسئله بوده؟مسلما خیر
اژدر
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
۰
۰
حقشون نبوده همچین زنی كه اسید بپاشه نباید اسمشو زن گذاشت از دست همین بی عقلی هاش بوده شوهرش رفته با دختر دیگه
اژدر
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
۰
۰
حقشون نبوده هچین زنی كه اسید بپاشه نباید اسمشو زن گذاشت از دست همین بی عقلی هاش بوده شوهرش رفته با دختر دیگه
نیكو
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
۰
۰
دستش درد نكنه خوب كاری كرد البته مقصر شوهرش بود نه اون دختره... من هرگز اینجور حركات رو تایید نمیكنم چون اون مرد ارزش اینو نداشت كه بخاطرش بیفتی تو زندان البته ما نمیتونیم دركت كنیم و خودمونو جات بزاریم چون مطمئنا جنون انی
خبرنگار
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
۰
۰
نظر ناشناس رو می پسندم.
milad
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
۰
۰
مملكت قانون داره مگه هر كی هر كیه ورداره اسید بپاشه سرخود ! شاید اصلا اون زنه خبر نداشته كه اسید پاشیده روش
به نظر من اینگونه افراد مشكل عدم كنترل اعصاب و روان دارن و باید برن دیونه خونه یا زندان
حالا جالبه بعضی از این خانوما تو نظرات میكن حقشونه !!! بد نیست سری به بیمارستان سوختگی بزنید آخه این وحشی بازی و اسمشو میذارین عاقبت خیانت ، خیانت كرده بره از مراجع قانونی اقدام كنه مهرشو بذاره اجرا یا كلی سازو كار های قانونی هست ماشاا.. به اندازه كافی قانون برای آچمز كردن آقایون وجود داره.
حمید كلباسی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
۰
۰
در انتخاب تیتر اخبار بیشتر دقت كنید . استفاده از عبارت چندش آور انتقام ... به معنای تایید این كار هولناك است . اگر قرار باشد هر شخصی برای احقاق حق خود دست به اعمال جنایتكارانه بزند و قانون را به هیچ انگارد باید فاتحه این مملكت را خواند .
مهدای
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
۰
۰
به هر حال و هر طور كه تفسیر شود كار زن اسید پاش غیرقابل قبول است و قابل مجازات
ایران
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
۰
۰
احسنت اژدر ... چرا بجای گیر دادن به مردان و متهم نمودن به بوالهوسی آنان به رفتارهای زشت برخی زنان اشاره نمیكنید؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
۰
۰
من از علی آقا تشكر می‌كنم و برای بعضی ها مثل رامین و اژدر متاسفم. وقتی زن و مرد با هم پیوند زناشویی می‌بندند باید با هم یكدل و یكرنگ و صادق باشند اگر مرد واقعا زن را نمی خواست چرا پنهانی رابطه برقرار كرده پس این مرد است كه مشكل دارد. و متاسفم برای آن خانم كه باعث یك زندگی شد . به نظر من خانم 25 ساله حقش بود و اگر بمیرد كه مفسد از بین رفته است.
پورنعمت
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
۰
۰
اسید پاشی یك كار بسیار ناپسند و خلاف می باشد. ولی كار بسیار به جایی انجام داده اون زن حقشه زندگی این خانم را از هم پاشیده دستش درد نكنه مرگ یك بار شیون یك بار تا درس عبرتی برای خانمای اینچنینی باشد
چوب صدا دار
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
۰
۰
چرا انسان با نا محرم رابطه برقرار كنه؟چرا انسان معاذالله حرام الهی را به حلال الهی ترجیح میده؟از خدا بخواهیم ما را به راه راست هدایت كنه
نازنین
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
۰
۰
آفرین مرحبا به این زن قانون نباید با او به عنوان یك مجرم برخورد كند مجرم شوهرش و آن زن خیانتكار هستند هر چند الان زن مصدوم خواهد گفت من از متاهل بودن مرد خبر نداشتم
memol
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
۰
۰
نوش جون اون خانوم ۲۵ ساله ولی بلای بدتری باید سر شوهرش می اورد.
shima
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
۰
۰
واقعا حق روبه زنه میدم هركسی دیگه بود انتقامش رو میگرفت از این زنان خانه سوز چرا خیانت چرا ولی بیچاره زنه زندگیش تباه تر شد كه بهتر نشد.
shima
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
۰
۰
ولی شاید خانم 25 ساله از متهل بودن مرده اگاه نبوده.چون اقایان برنامه هاشونو با دروغ بنا میكنند ولی مقصر اصلی مرده است.بلایی بیشتر از این سرش باید بیاید.چون احساسات زنش را جریحه دار كرده است.متاسفم برای همچین مردهایی.....
مذكر
United States
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
۰
۰
ناراحت نشدم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها