شیاطین سرخ پیروزی را با باخت عوض کردند

باخت تحقیر آمیز و عجیب منچستریونایتد+گزارش تصویری

جام جم ورزشی: انگار راه فراری برای منچستریونایتد از گرداب بدشانسی نیست. آنها در ادامه تیره روزهای بی پایان خود باز هم شکست خوردند.
کد خبر: ۷۱۹۸۰۳
باخت تحقیر آمیز و عجیب منچستریونایتد+گزارش  تصویری

به گزارش جام جم ورزشی ، شاگردان لوئیس فان خال در حضور بیش از 31 هزار تماشاگر ورزشگاه کینگ پاور شهر لستر مقابل میزبان خود در حالی که با نتیجه 3 بر یک پیش بودند در نهایت با نتیجه 5 بر 3 مغلوب شدند.

در این بازی ابتدا رابین فان پرسی (13) و آنخل دی ماریا (16) منچستریونایتد را 2 بر صفر پیش انداختند اما لئوناردو اولوآ در دقیقه 17 برای لستر گل زد تا اختلاف به یک گل برسد. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم و در دقیقه 57 آندر هررا گل سوم را برای منچستریونایتد به ثمر رساند و نتیجه را سه بر یک کرد. از اینجا به بعد بازگشت به بازی لستر شروع شد، دیوید ناگنت در دقیقه 62 گل دوم لستر را به ثمر رساند و بازی را 3 بر 2 کرد.

دو دقیقه بعد استبان کامبیاسو بازیکن آرژانتینی و پیشین اینتر نتیجه را 3 بر 3 به تساوی کشاند. اما این پایان کار نبود و در دقیقه 79 جیمی واردی گل چهارم را برای لستر به ثمر رساند. در دقیقه 83 هم لئوناردو الوآ گل پنجم را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه 5 بر 3 به سود لستر به پایان برسد.

تصاویری از پنج تایی شدن شیاطین سرخ را می بینید:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها