نخست وزیر ترکیه از بازگرداندن گروگان های ترکیه - دیپلمات ها و کارکنان کنسولگری آن کشور در موصل که به دست داعش اسیر شده بودند- به کشور با تلاش دستگاه اطلاعاتی ترکیه خبر داد.
کد خبر: ۷۱۸۹۴۵
داعش گروگان های ترک را آزاد کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رویترز، احمد داوود اغلو در خلال سفر خود به جمهوری آذربایجان گفت: هم اکنون گروگان های آزاد شده ترکیه در حال انتقال به شهر سانلیورفا در جنوب کشور هستند و من به محض بازگشت از آذربایجان به دیدار آنها خواهم رفت.

اغلو در صفحه توییتر خود نوشت: امروز ساعت 5 صبح شهروندان زندانی شده خود در عراق را به کشور بازگرداندیم. از صمیم قلب از خانواده هایی که کرامت این گروگان ها را حفظ کردند، تشکر می کنم.

داوود اغلو همچنین از دستگاه اطلاعاتی ترکیه نیز که «در آزادی این گروگان ها» با عملیاتی که جزئیات آن هنوز مشخص نیست «سهیم» بود، تشکر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رنجبر
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
۰
۰
مهمانان داعش بعلت ترس از بمباران هوایی به كشورشان تركیه بازگشتند. آنها برای ایجاد بهانه برای كمك ها و مداوای مجروحان داعش و عبور ازاد از مرزهای تركیه و تردد در شهرهای تركیه و یارگیری و هزاران خیانت به جان ومال وناموس ملتهای عراق وتركیه در نزد داعش امانت بودند. خوش بود گر محك تجربه اید به میان تا سیه روی شود هر كه با داعش باشد.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها