مشکل جدید برای کفاشیان و همکاران

ساعت های 16 هزار دلاری دردسرساز شد!

جام جم ورزشی: کمیته اخلافی فیفا از نمایندگان ۳۲ کشور حاضر در جام جهانی و ۲۸ عضو کمیته اجرایی فیفا خواست تا ساعت‌های ۱۶ هزار دلاری را برگردانند.
کد خبر: ۷۱۸۶۷۵
ساعت های 16 هزار دلاری دردسرساز شد!

به گزارش کمیته اخلاقی فیفا فدراسیون فوتبال برزیل ساعت‌هایی به ارزش بیش از 16 هزار پوند به هر یک از نمایندگان 32 کشور عضو فیفا که در رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل حضور داشتند، اهدا کرده است.

یک ساعت «پارمیجیانی» همچنین در کیف هدایا به 28 عضو کمیته اجرایی فیفا در ژوئن اهدا شده است.

کمیته اخلاقی فیفا اعلام کرد که پذیرش چنین هدیه ارزشمندی در تضاد با قوانین فیفا است و از این افراد خواست که تا 24 اکتبر این ساعت‌ها را بازگرداند و در غیر این صورت تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

در این بیانیه‌ آمده است که فدراسیون فوتبال برزیل نباید چنین هدایایی را پیشنهاد می‌داد و افرادی که این کیف‌های هدیه را دریافت کرده‌اند، باید آن را بازرسی می‌کردند و پس از اینکه متوجه وجود این هدیه گران‌قیمت شدند، باید آن را بازمی‌گرداندند یا این موضوع را به فیفا گزارش می‌دادند. مقامات فوتبال نباید هدایایی را که بهایی بیش از یک هدیه نمادین داشته باشد را اهدا یا دریافت کنند.

فدراسیون فوتبال برزیل بهای هر یک از این ساعت‌ها را 8750 دلار اعلام کرده و این در حالی است که کمیته اخلاقی فیفا ارزش‌ آنها را برابر با 25 هزار فرانک سوئیس برابر با 16 هزار و 400 پوند اعلام کرده است.

فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها