مجموعه مستند پشت خاکریز با نگاهی به پشت صحنه و خاطرات تولید برترین مجموعه های تلویزیونی دفاع مقدس در شبکه مستند تولید شد و در هفته دفاع مقدس از شبکه مستند پخش می شود.
کد خبر: ۷۱۶۵۱۴
خاطرات حاتمی‌کیا و شهاب حسینی از سریال‌های دفاع‌مقدس

محمد هوشمند تهیه کننده پشت خاکریز روز شنبه اظهار داشت: پس از پخش موفق مجموعه پشت ماه در شبکه مستند که به پشت صحنه سریال های ماه مبارک رمضان می پرداخت ، این بار به سراغ 10 مجموعه ماندگار دفاع مقدس سیما رفته ایم.

وی گفت: در این مستند با گفت و گو با بازیگران و عوامل سازنده این سریال ها و همچنین پخش تصاویری از پشت صحنه این مجموعه ها ، خاطرات آن ها را زنده خواهیم کرد.



این تهیه کننده مستند ادامه داد : رقص پرواز ، خاک سرخ ، شوق پرواز ، شب هزار و یکم ، قفسی برای پرواز ، اخراجی ها 1 ، نابرده رنج ، لیلی با من است ، خوش رکاب و سفر به چزابه اسامی 10 سریالی هستند که در پشت خاکریز مورد بررسی قرار می گیرند.

محمد هوشمند با اشاره به سختی های تولید این مجموعه با توجه به مشغله کاری هنرمندان و بازیگران این سریال ها ، اضافه کرد: تاکنون ابراهیم حاتمی کیا ، سید شهاب حسینی ، فرهاد اصلانی ، منوچهر محمدی ، مسعود کرامتی ، عاطفه رضوی ، مهشید افشار زاده ، نفیسه روشن ، اردلان شجاع کاوه و... جلوی دوربین پشت خاکریز حاضر شده اند و خاطرات خود را بازگو کرده اند.

مستند پشت خاکریز خاطرنشان کرد: البته گروه پشت خاکریز همچنان مشغول ضبط قسمت های مختلف این برنامه است.

هوشمند ابراز امیدواری کرد تا این مجموعه در 10 قسمت 60 دقیقه ای طی هفته دفاع مقدس روی آنتن برود و مورد توجه علاقمندان به سریال های دفاع مقدس قرار گیرد. (روابط عمومی شبکه مستند)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها