شما هر روز چقدر بابت خرید روزنامه پول می پردازید؟ چند تا روزنامه را می توانید بخرید؟ چند تا از آن روزنامه ها را فرصت می کنید، بخوانید؟ بیشتر مشتری کدام روزنامه هستید؟ اگر از شما بپرسند آیا دلتان می خواهد بدانید روزنامه های دیگر چه نوشته اند احتمالا سرتکان می دهید و می گویید «کاشکی ممکن بود ...» ما از آرزوهای شما خبر داریم و به همین علت می خواهیم به جای تان، هر روز همه روزنامه ها را بررسی کنیم و جالب ترین خبرهای شان را برای تان دستچین کنیم و به نقل از آن روزنامه ها در ستون « یواشکی روزنامه ها» بنویسیم.
کد خبر: ۷۱۵۹۶۰
داعش قول داد سر دیوید کامرون را از تن جدا کند

زنجیره‌ای‌ها دست به کار شدند این بار علیه حجاب

کیهان نوشت : روزنامه زنجیره‌ای اعتماد ارگان فتنه‌گران در لندن همزمان با انتشار مقاله‌هایی حجاب را موضوعی عقیدتی که نباید اجباری شود و نباید به خاطر عدم رعایت آن سخت گرفت معرفی کردند!

روزنامه اعتماد می‌نویسد: مسئله حجاب را باید مشخص کرد که چه نوع مسئله‌ای است، مسئله‌ای مرتبط با نظم اجتماعی یا مسئله‌ای فرهنگی و عقیدتی؟ قتل و دزدی از منظر حکومت بیش از آنکه یک مسئله فرهنگی باشد، موضوعی مربوط به نظم و امنیت اجتماعی است.

به همین دلیل برخورد اصلی حکومت با این دو پدیده، ‌از طریق پلیس و دادگاه و مجازات است. نمونه دیگر عبادت مهم مسلمانان، یعنی نماز است. اگر کسی نماز نخواند، قطعاً برخورد امنیتی و قضایی با او راه‌حل نیست، زیرا نخواندن نماز، امنیت و نظم را نقض نمی‌کند، در حالی که از نظر مسلمانان این عبادت خیلی مهم است. در مقابل توقف خودرو در محل ممنوع، با عکس‌العمل و جریمه پلیس مواجه می‌شود که به معنای برخورد حقوقی و امنیتی است.

اعتماد می‌افزاید: حال پرسش این است که طرح کنندگان مسئله حجاب از کدام منظر به موضوع نگاه می‌کنند؟ آیا فقدان حجاب نظم و امنیت را به هم می‌زند یا یک گزاره دینی در خطر قرار می‌گیرد؟ اگر دومی است، در این صورت باید گفت عدم رعایت حجاب اهمیت بسیار کمتری از ترک نماز یا روزه یا سایر احکام دینی دارد، پس چرا به این احکام پرداخته نمی‌شود؟ ولی اگر از منظر دیگر، یعنی برهم زننده نظم اجتماعی به موضوع نگاه شود، در این صورت اصلی‌ترین روش برای برخورد با مسئله، پلیس و دادگاه است و شیوه‌های دیگر در مراتب بعدی قرار می‌گیرند. البته در این صورت باید چند نکته را روشن کرد. اول اینکه چه حدی از بی‌توجهی به حجاب نظم اجتماعی را تهدید می‌کند؟ آیا این حد مربوط به حجاب شرعی است؟ در این صورت آیا می‌توان گفت عدم رعایت حجاب شرعی در هر حدی که باشد، نظم اجتماعی را تهدید می‌کند، قطعاً پاسخ مثبت نیست، همان طور که نخواندن نماز هم ربطی به نظم اجتماعی ندارد.

از سوی دیگر سایت جرس به قلم همسر یکی از فتنه‌گران بازداشتی مدعی شد نباید حجاب را اجباری کرد و صرفاً باید به آموزش بسنده کرد.
شایان یادآوری است حجاب غیر از تکلیف شرعی، قانون اجتماعی است و در هر درجه شرعی و قانونی نیز فلسفه الزام آن، رعایت امنیت اخلاقی و عمومی است. به این اعتبار که بی‌حجابی و بدحجابی صرفاً یک امر شخصی و مثلاً در چهاردیواری خانه نیست بلکه به اعتبار بروز بیرونی، به امنیت خانواده و امنیت اخلاقی و فرهنگی جامعه آسیب‌های اساسی می‌زند و موجب اضرار به دیگران بلکه بزرگ‌ترین ضررها به کلیت جامعه است. بنابراین همان گونه که مثلاً رانندگی با سرعت غیر مجاز یا بدون رعایت آداب آن موجب تهدید امنیت دیگران تلقی و ممنوع شده است، بی‌حجابی و بدحجابی نیز به اعتبار عواقب زیانبار منع گردیده است.

در عین حال ترویج برهنگی و بی‌حجابی به عنوان یک راهبرد جنگ فرهنگی در دستور کار دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی قرار دارد و جای سؤال است که چرا برخی رسانه‌های متظاهر به مسلمانی با وجود حکم صریح قرآن و سنت درباره وجود حجاب، به تردیدافکنی و تشکیک در این زمینه می‌پردازند.

اخراج دانشجویان ایرانی آخرین نمونه اعتمادسازی غرب!

کیهان منتشر کرد : منع ورود دانشجویان ایرانی به کشورهایی مانند نروژ آخرین نمونه برای ادعای غیرقابل اعتماد بودن غرب است.

وب‌ سایت الف ضمن درج این مطلب نوشت: مدت‌هاست که دیگر دنبال‌کنندگان نزاع سیاسی ایران و غرب بر سر پرونده هسته‌ای ایران، این اختلاف را ناشی از نگرانی برای امنیت دنیا نمی‌دانند و حتی مخالفان هسته‌ای شدن ایران هم پیش خود به میل این اختلاف به سمت ایران‌هراسی و اسلام‌هراسی اذعان دارند.

الف با اشاره به کارشکنی‌های متعدد غرب نوشت: بسیاری از این کارشکنی‌ها مثل ترور 4 تن از دانشمندان هسته‌ای مدت‌ها به اخبار روز دنیا تبدیل شد و ماهیت هسته‌ای‌ستیزی غرب در قبال ایران را برملا کرد و به همان نسبت، بسیاری از این اقدامات از سنگ‌اندازی بر سر راه خرید دستگاه‌های مورد نیاز تاسیسات هسته‌ای و تهیه لیست ترور و تحریم از دانشمندان و فعالین انرژی هسته‌ای گرفته تا اخراج دانشجویان ایرانی از اروپا به بهانه مرتبط بودن پروژه آنان با صنعت هسته‌ای، آن طور که باید دیده و شنیده نشد.

2 سال پیش بود که دولت هلند جمعی از دانشجویان مشغول به تحصیل در این کشور را اخراج کرد و در اطلاعیه‌ای، بخش بین‌الملل تعدادی از دانشگاه‌های خود را موظف کرد که صدور و تمدید اجازه اقامت اتباع ایرانی به ویژه دانشجویان در حین تحصیل برای مدت نامعلومی به حالت تعلیق دربیاید.

الف می‌افزاید: پس از اعلام سیاست مذاکره از سوی دولت یازدهم این توقع به حق ایجاد شد که حملات تحریمی غرب علیه ایرانیان به پایان برسد، نمی‌شود هم شمشیر در دست داشت و هم از مذاکره سخن گفت! چند ماه پس از تشکیل دولت یازدهم، توافقنامه ژنو میان ایران و 5+1 به امضا رسید که طبق قسمتی از آن، قرار شد هیچ تحریم دیگری علیه جمهوری اسلامی ایران وضع نشود. اما در ماه‌های بعد از توافقنامه ژنو، واقعیت چیزی جدا از متن توافقنامه بود، بارها و بارها تحریم‌های جدید علیه جمهوری اسلامی ایران وضع شد و این موضوعی بود که مورد اشاره رهبری هم قرار گرفت و ایشان با توجه به این که مذاکره برخلاف تصورات برخی، به هیچ چیز کمک نمی‌کند، فرمودند «آمریکایی‌ها نه تنها دشمنی‌ها را کم نکردند بلکه تحریم‌ها را هم افزایش دادند! البته می‌گویند این تحریم‌ها، جدید نیست اما در واقع جدید است و مذاکره در زمینه تحریم هم، فایده‌ای نداشته است.»

این سایت ادامه می‌دهد: در آخرین اقدام از این دست، به بهانه تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه ایران، که بعد از توافق ژنو صورت گرفت- از ورود 64 دانشجوی ایرانی به خاک نروژ جلوگیری شد. اگرچه آن اقدام هلند در نهایت ملغی شد، اما نروژ اکنون در حالی دست به اقدام مشابه زده است که مدت زمان زیادی از گام آخر توافقنامه ژنو که به خودداری از وضع تحریم‌های جدید اعم از بین‌المللی، یک جانبه و چند جانبه در آن تاکید شده است، نمی‌گذرد. نقض صریح یک توافق بین‌المللی از طرف غرب در حالی اتفاق می‌افتد که دولت جدید ایران، اساس خط مشی خود را بر تعامل با آنان گذاشت و از هر طریقی سعی کرد تا سالها تشنج بین ایران و غرب را به صلح و آرامش تبدیل کند اما طرف غربی در مقابل طوری واکنش نشان داد که حتی شعارهای اساسی حسن روحانی در زمان انتخابات مثل «بازگرداندن عزت به پاسپورت ایرانی» بارها زیر سؤال رفت.

نویسنده تصریح می‌کند: شاید اختلاف غرب و ایران بر سر فعالیت‌های هسته‌ای آنقدر ادامه‌دار شده باشد که کسی یادش نیاید اولین جرقه این اختلاف کی و کجا زده شد. اما آنها که تاریخ را بلدند خوب می‌دانند که در سال‌های 1329 که برنامه هسته‌ای ایران پا گرفت و در سال 1353 که شکل جدی به خود گرفت از حامیان اصلی هسته‌ای شدن ایران، غرب و به خصوص آمریکا بود و این، اساس یک نظام اسلامی بود که خصومت غرب را به روزهای سی و پنج سالگی انقلاب ایران رساند نکته مهمی که باید باور کرد، این است که هیچ چیز در رابطه با غرب و آمریکا عوض نشده است.

کسانی که از طرف غرب برای توافق ژنو پشت میز مذاکره با ایران نشستند، همان گردانندگان نشست‌های سعدآباد، بروکسل و پاریس هستند و تنها معیارشان برای عوض شدن، دست کشیدن ایران از داشته‌ها و آرمان‌های سه دهه انقلاب اسلامی است؛ چیزی که یقینا هیچ یک از دولت‌های جمهوری اسلامی در فکر آن هم نیستند، چه رسد که به آن تن بدهند.

تندرو جان، نعل‌ را وارونه زن !

کیهان منتشر کرد : مدیر یک روزنامه افراطی و زنجیره‌ای که موجب سرشکستگی مدعیان اصلاح‌طلبی شد می‌گوید غفلت روحانی نتایج سال 84 را پدید می‌آورد.

حمیدرضا جلایی‌پور در مقاله مفصلی که از سوی روزنامه زنجیره‌ای آرمان منتشر شده به تبیین اعتدال و نسبت آن با اصلاح‌طلبی پرداخت(!). وی نوشت: ممکن است تصور شود در افق آینده این اصلاح‌جویی است که به پیش می‌رود و افراط‌گرایی لاجرم ضعیف می‌شود و به حاشیه می‌رود. نگارنده امید دارد که چنین اتفاقی بیفتد ولی این اتفاق به هوشیاری و آمادگی دائم دولت اعتدالی و اصلاح‌طلبان، آگاهی مردم در جامعه مدنی و خصوصا به خردگرایی و واقع‌بینی بلندمدت هسته‌ قدرت بستگی دارد.

جلایی‌پور می‌گوید نباید نسبت به آینده خوش‌خیال بود و در صورت غفلت دولت روحانی و کوتاهی اصلاح‌طلبان در اصلاح‌جویی امکان تسلط مجدد تندروها هست.

یادآور می‌شود جلایی‌پور پس از دوم خرداد 76، مدیر اولین روزنامه زنجیره‌ای وابسته به گروهک نفاق (روزنامه جامعه) بود. در این روزنامه طوایف مختلف گروه‌های ضدانقلاب جمع شده و با سوءاستفاده از شعار اصلاح‌طلبی به ساختارشکنی و تحریک به تشنج‌ و آشوب و هجمه به اصل انقلاب اهتمام داشتند تا آنجا که عطاءاله مهاجرانی وزیر ارشاد دولت اصلاحات - هر چند که در دفتر روزنامه جامعه عکس یادگاری گرفته بود- پس از توقیف این نشریه در مصاحبه با روزنامه اخبار (6دی 77) به صراحت اعلام کرد «روزنامه جامعه به چتر حمایتی گروه‌هایی تبدیل شده بود که برای تشکیل یک جبهه سیاسی از این روزنامه سود می‌بردند... به آنها درباره رعایت مبانی دینی تذکر داده و گفته بودم چه دلیلی دارد از کسانی که با نفس دین مسئله دارند دعوت به همکاری کنید؟ شاهد بودیم در این روزنامه گروه‌هایی که از سال 60 به هم پیوستند و در برابر انقلاب قرار گرفتند، تک‌تک داشتند در این رشته گرد می‌آمدند تا سامان یابند؛ مثل جبهه ملی و نهضت آزادی و حتی گروه‌های مارکسیست».

اخیرا به دنبال اعلام تشکیل حزب «ندا» (نسل سوم اصلاح‌طلبان) جلایی‌پور و پسر وی که مدتی مقیم لندن بود و به همراه همسرش در فتنه نقش‌آفرینی می‌کرد، اقدام به اتهام‌پراکنی و انتشار ناسزا علیه «ندا» کردند.

با این اوصاف اظهارات اخیر جلایی‌پور در هشدار به روحانی و دولت وی، در حقیقت نوعی فرار به جلو و گم کردن صورت مسئله افراطی‌گری است. در حقیقت عملکرد افراطیون نقش اصلی را در سرشکستگی اصلاح‌طلبان و سپس سلب اعتماد مردم از آنان در سلسله انتخابات سال‌های 82، 84، 86، 88 و 90 داشت و دقیقا به همین دلیل نیز اصلاح‌طلبان مجبور شدند از نامزد خود در سال 92 بخواهند انصراف دهد. تا آنها بتوانند در پوشش حمایت از دولت جدید خود را بازسازی کنند هرچند که تندروهایی چون ابراهیم اصغرزاده به شکل علنی گفتند اصلاح‌طلبان دولت روحانی را رحم اجاره‌ای برای خود می‌دانند.

حکایت نفاق جدید همان است که شاعر می‌گوید «تا نشان سمّ اسبت گم کنند- ترکمانا نعل را وارونه زن»!

نقش ویژه یک ژنرال در پیروزی آمرلی عراق و القصیر سوریه

کیهان در خبری نوشت : «پیروزی ارتش عراق در نبرد آمرلی به واسطه نقش‌آفرینی سرلشکر سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران بود».

بیزنس اینسایدر با انتشار این مطلب در گزارشی تحت عنوان «حضور مغز متفکر نظامی ایران در بزرگترین پیروزی عراق علیه داعش» نوشت: مبارزه در شرق عراق بر سر آمرلی یکی از مهمترین نبردها علیه داعش بوده است که ائتلافی غیرعادی با موفقیت از این شهر استراتژیک دفاع کردند.

به گزارش انتخاب به نقل از بیزنس اینسایدر«نحوه مقابله با یورش داعش در جهت تسخیر شهر توسط قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران و مهمترین مأمور عملیاتی ایران در خاورمیانه طراحی شده بود. سلیمانی پیروزی‌های استراتژیک بزرگی در طول سال‌های گذشته بدست آورده است.»

براساس این گزارش، سلیمانی شخصاً در آمرلی حضور داشت. او که هیچگاه راضی نبوده در تهران بماند، یک فرمانده عملیاتی است و موفقیت او ناشی از تمایلش به حضور فیزیکی در بحران‌های منطقه‌ای است.

امیل حکیم تحلیلگر عرب می‌گوید: سلیمانی از آن جهت مؤثر بوده که جنگجویی حرفه‌ای است که یکه و تنها در میدان نبرد حاضر می‌شود.
این گزارش می‌افزاید: سلیمانی همچنین استراتژیست حزب‌الله در نبرد قصیر بود که مهمترین رویارویی در جنگ شهری سوریه بود. نبرد آمرلی به مانند نبرد قصیر بسیار مهم تلقی می‌شود و ارتش عراق موفقیت در این جنگ را بزرگترین دستاورد و مهمترین پیروزی توصیف کرده است. این شهر در 100 مایلی شمال بغداد واقع شده است. این موضوع چهره تهران را به عنوان قدرتی که توانایی جلوگیری از پیشروی‌های داعش را دارد تقویت می‌کند، مسئله‌ای که ممکن است آمریکا در نهایت مجبور به اعتراف به آن شود.

بلومبرگ: اوباما شیوه نیکسون را در ایران دنبال کند

ایران نوشت : بلومبرگ در تحلیلی ایران را تنها کشور توانمند خاورمیانه برای ثبات منطقه دانست و به باراک اوباما پیشنهاد کرد همان طور که نیکسون به چین رفت، اوباما هم به ایران برود. به گزارش انتخاب، این نشریه با اشاره به خطر داعش در تشریح چرایی پیشنهاد خود نوشت: «آنچه امریکا به آن نیاز دارد، متحدی است که بتواند ثبات را به منطقه باز گرداند. ترکیه که در این باره گزینه محالی است. زمزمه‌های ضعیف در مورد مداخله نظامی این کشور در سوریه باعث مخالفت‌های داخلی فراوانی شد. عربستان سعودی نیز قدرت و توانایی لازم را ندارد. تنها یک گزینه و متحد استراتژیک بالقوه باقی می‌ماند و آن ایران است.»

بلومبرگ در ادامه نوشت: «اگر ما به داعش هجوم برده و آن را نابود کنیم، پس از چندین سال باید به کشور خود بازگردیم و پس از مدتی چیزی شبیه داعش مجدداً باز می‌گردد. اما ایران در جایگاه و موقعیتی است که می‌تواند ثبات را به منطقه بازگرداند.» به نوشته بلومبرگ، «ایران دموکرات‌ترین و مدرن‌ترین کشور در منطقه است و دانشجویان زیادی از این کشور به امریکا اعزام می‌شوند.»

واکنش به اسلحه‌کشی یک فوتبالیست‌ روی‌محیط‌بان

ایران در خبری منتشر کرد : در پی انتشار خبر اسلحه‌کشی یک فوتبالیست، «محمدرضا خلعتبری» مهاجم ملی‌‌پوش تیم سپاهان اعلام کرده که از اداره حفاظت محیط زیست شهر رامسر شکایت می‌کند.

اخیراً اعلام شد «یک فوتبالیست ملی‌پوش مازندرانی در دادگاهی در شهر رامسر متهم است محیط‌بان حفاظت محیط زیست رامسر را تهدید مسلحانه کرده» هر چند در این اخبار به نام فوتبالیست اشاره نشده بود اما به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان محمدرضا خلعتبری گفته: «از همه کسانی که کدهایی دادند که این موضوع به من می‌رسد، شکایت می‌کنم. من درگیر تمرین سپاهان در اصفهان بودم و مدت‌هاست که به شمال نرفته‌ام.» گفته می‌شود درگیری فوتبالیست و محیط‌بان در منطقه شکار ممنوع رامسر انجام شده است.

جای خالی مشکوک‌الوصول‌ها در معوقات بانکی

ایران خبر داد : سایت خبری یکی از نمایندگان تهران خبر داد ارقام معوقات بانکی بالاتر از آمار رسمی است. این سایت با اشاره به گزارش یکی از مراکز بزرگ پژوهشی تأکید کرد : «بانک‌ها ۶ تا ۱۸ ماه را زمان معوق محسوب می‌کنند و بالای ۱۸ ماه را مشکوک الوصول می‌نامند.

بنابراین اگر ارقام مشکوک‌الوصول را به معوقات بانکی اضافه کنند، ارقام بالاتری تحت عنوان معوقه خواهیم داشت.» سایت«جهان» همچنین گزارش داد طبق نظرسنجی دو نهاد مهم کشور، پاسخگویان در پاسخ به این سؤال که «دولت را در کدام زمینه موفق‌تر می‌دانند»، مهم‌ترین توفیق دولت را در رتبه اول مسائل خارجی و مذاکرات هسته‌ای دانسته‌اند.

تهدید معاونت مطبوعاتی به خاطر فیلتر سایت‌های فاقد مجوز

ایران خبر داد : درخواست معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد برای دریافت مجوز از سوی سایت‌هایی که مجوز فعالیت ندارند اعتراض برخی نمایندگان نزدیک به جبهه پایداری را برانگیخت. هفته گذشته «حسین انتظامی» به سایت‌های خبری فاقد مجوز از هیأت نظارت بر مطبوعات، هشدار داد که «مسدود می‌شوند و مدیرانشان نیز به مراجع صالحه قضایی معرفی خواهند شد.»

«زهره طبیب‌زاده نوری» نماینده تهران و عضو جبهه پایداری از موضع معاونت مطبوعاتی در این باره ابراز «شگفتی» و تهدید کرد: بزودی در مجلس پیگیر عملکرد این معاونت خواهیم بود. رسانه‌های نزدیک به جبهه پایداری مدعی شدند فیلترینگ سایت‌های فاقد مجوز «گزینشی» بوده که یک مقام آگاه با رد گزینشی بودن فیلترینگ سایت‌های اصولگرا در گفت‌وگو با مهر اعلام کرد: «وب‌سایت‌هایی نظیر روحانی‌نیوز، شریان و لحظه آنلاین هم مسدود شده‌اند.» به گفته وی، بزودی فهرستی از سایت‌های فاقد مجوز منتشر خواهد شد.

پیگیر تعرض به گردشگران در ترکیه هستیم

قدس نوشت : مرتضی رحمانی‌موحد معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور اعلام کرد: پیگیر موضوع تعرض به حریم خصوصی مسافران ایرانی در ترکیه از طریق سفیر ایران در این کشور هستم و از این سفارتخانه می‌خواهم درباره‌ اقدام طرف ترک، برخورد جدی داشته باشد.

تهدید شهرام جزایری

قدس خبر داد: شهرام جزایری که هم اکنون در بازداشتگاه اوین به سر می برد، ضمن اعتراض به گمانه زنی های رسانه ای درباره آزادی خود، رسانه ها را تهدید به شکایت کرد.

انیمیشن ایرانی درباره دانشمند هسته‌ای

قدس در خبری منتشر کرد: ساخت پنج قسمت از انیمیشن «بهاران» با فیلمنامه‌ای از مصطفی رحماندوست و زهرا موسوی که داستان زندگی یک دانشمند هسته‌ای ایران را روایت می‌کند، به پایان رسیده است.

اظهارات جدید دلال رابطه ایران وآمریکا

قدس در خبری اعلام کرد: هوشنگ امیراحمدی استاد دانشگاه روتگرز آمریکا و دلال رابطه ایران و آمریکا، تحریمهای اخیر ایالات متحده علیه ایران را در تضاد با روح توافق هسته ای ژنو و ناجوانمردانه خواند و خواستارهوشیاری بیشتر ایران در مذاکرات آینده شد.

سر دیوید کامرون را از بدنش جدا می‌کنم!

قدس نوشت : «الجزراویه» یک زن انگلیسی عضو داعش با انتشار چندین پیام در صفحه شخصی خود در توییتر، دیوید کامرون نخست‌وزیر انگلیس را به سربریدن تهدید کرد. وی مدعی شده که با توجه به تصمیم دیوید کامرون برای مشارکت در جنگ علیه داعش، سر وی را از تنش جدا می‎کند.

محاکمه پیروان پیامبر قلابی!

قدس خبر داد: دادگاه ویژه کیفری عربستان، 5شهروند سعودی را به جرم ایمان آوردن به فرد مدعی پیامبری به نام «رسول ا... المهدی السفاح» و تبلیغ برای افکار و اعتقادات کفرآمیز او، به زندان محکوم کرد.

فانی: برخی مدیران را عزل کردیم

قدس نوشت: فانی، وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تغییرات در این وزارتخانه گفت: برخی از مدیران را عزل کردیم.

مصاحبه نمی‌کنم!

قدس خبر داد : حجت‌الاسلام سید‌ محمود علوی وزیر اطلاعات در مراسم ختم پدر حجت الاسلام مصلحی در جمع خبرنگاران درباره حادثه سراوان گفت: من مصاحبه‌ای نمی‌کنم چرا که غیر از آنچه که من مطرح می‌کنم در رسانه‌ها درج می‌شود اما این به معنای آن نیست که خدای ناکرده قصد داشته‌اند که مغایر با مطلب بنده را منتشر کنند. از این رو تصمیم گرفتم مصاحبه اینچنینی نداشته باشم. وزیر اطلاعات درباره زمان نشست خبری خود نیز گفت: اگر نشست خبری داشته باشم حتما اعلام می‌کنم.

وضعیت شیوع یک بیماری خطرناک

قدس در خبری اعلام کرد: گزارش‌ها حاکی است ثبت سالانه 90 هزار مورد جدید از ابتلا به سرطان در کشور و مرگ و میر 55 هزار مبتلا به سرطان، حکایت از این واقعیت دارد که شیوع سرطان در ایران نگران کننده است.

صحبتی با من نشده

قدس اعلام کرد: علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی هرگونه گفت‌وگو با رئیس‌جمهور درباره تصدی وزارت علوم را رد کرد و گفت: در این زمینه هیچ صحبتی با بنده نشده است.

مقصد قاچاق میراث‌باستانی سوریه

قدس منتشر کرد: وکیل رسمی استان «حلب» سوریه، با اشاره به اینکه برخی گروه های تروریستی آثار باستانی این شهر را سرقت و آن را به ترکیه قاچاق می‌کنند، از اقامه دعوای دمشق علیه رئیس جمهور ترکیه خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها