نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی سریال‌های تابستانی رسانه ملی را آموزنده و خانواده‌محور دانستند.
کد خبر: ۷۱۵۶۱۸
قدردانی نمایندگان ملت از سریال‌های تلویزیونی

حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی سریال تلویزیونی «مدینه» را مجموعه‌ای جذاب، آموزنده و پرمخاطب ذکر کرد.

نماینده تهران، شمیرانات، ری و اسلامشهر ضمن قدردانی از مدیران و دست‌اندرکاران تولید این سریال گفت: سریال «مدینه» یکی از مجموعه‌های موفق رسانه ملی بود که با قصه‌ای آموزنده، جذاب و عاطفی در ماه مبارک رمضان مخاطبان زیادی را جذب کرد.وی گفت: این سریال عاطفه واقعی مادر را به فرزندش نشان داد .وی تاکید کرد: سریال «مدینه» یکی از سریال‌های کم‌حاشیه با مصداق‌های دینی و مذهبی بود که با کار کارشناسی خوب توانست این مفاهیم را بخوبی به جامعه القا کند.نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نیز سریال «انقلاب زیبا» را یکی از با محتواترین سریال‌های سال‌های اخیر دانست.

حسن تامینی لیچانی، نماینده مردم رشت، آثار تولیدی در شبکه‌های تلویزیونی را خوب توصیف کرد و افزود: سریال « انقلاب زیبا» یکی از سریال‌های موفق رسانه ملی است.

وی یادآور شد: این سریال بخوبی توانست چهره رژیم منحوس پهلوی را نشان دهد و در حقیقت یک مجموعه پرمحتوا بود.

نماینده مجلس نهم خاطرنشان کرد: «انقلاب زیبا» گوشه‌هایی از مسائل و اتفاقات مربوط به انقلاب اسلامی را ترسیم کرد اما در کار خود برای به تصویر کشیدن این واقعیت‌ها موفق بود.وی درباره سریال «مدینه» نیز گفت: خوشبختانه این سریال توانست رضایت خانواده‌ها و مخاطبان را کسب کند. این نماینده از رسانه ملی خواست برای تولید این گونه سریال‌ها سرمایه‌گذاری کند.

سریال‌هایی پرمحتوا و باورپذیر

عباسعلی منصوری‌آرانی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ضمن ارزیابی خوب آثار تاریخی شبکه‌های تلویزیونی رسانه ملی گفت: سریال انقلاب زیبا را نگاه کردم سریال بسیار خوب و تاثیرگذاری بود.

/Media/Image/1391/11/17/634956776585349006.jpg

وی با بیان این مطلب که تولید سریال‌های تاریخی از سوی رسانه ملی می‌تواند برای نسل جوان بسیار خوب و مفید باشد، افزود: رسانه ملی باید در راستای تولید مجموعه‌های تاریخی بیشتر تلاش کند. عضو کمیسیون امنیت ملی شورای اسلامی درباره سریال مدینه گفت: این مجموعه که در ماه مبارک رمضان پخش شد، برای مردم بسیار پرمحتوا و باورپذیر بود. وی در همین رابطه افزود: سریال «مدینه» الگوی واقعی یک زن مسلمان ایرانی را بخوبی نشان داد.

سریال« مدینه» که در ماه رمضان از شبکه یک پخش شد را سیروس مقدم بر اساس فیلمنامه‌ای از سعید نعمت‌الله کارگردانی کرد و در آن بازیگرانی مانند پریوش نظریه، شبنم مقدمی، مجید صالحی و مهرداد صدیقیان ایفای نقش کردند. پیام اصلی این سریال درباره نزول‌‌خواری و حمایت درست پدر و مادر از فرزندان بود. در این سریال نظریه نقش مدینه را بازی کرد که زن درستکار و پرهیزکاری بود.

سریال« انقلاب زیبا» را هم بهرنگ توفیقی براساس فیلمنامه‌ای از حامد عنقا مقابل دوربین برد. توفیقی که پیش از این سریال«مسیر انحرافی» را برای تلویزیون کارگردانی کرده با این سریال نشان داد که به اصول کارگردانی کاملا مسلط است. حامد عنقا هم در کارنامه خود فیلمنامه« نردبان آسمان» را دارد که سریالی تاریخی بود و زندگی غیاث‌الدین جمشید کاشانی را روایت می‌کرد که محمدحسین لطیفی آن را کارگردانی کرد. از دیگر فیلمنامه‌های او می‌توان به سناریوی« قلب یخی» اشاره کرد. (روابط عمومی رسانه ملی)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها