سرپرست نفت مسجد سلیمان:

شاید پرسپولیس را شش تایی کردیم!

جام جم ورزشی: سرپرست تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: «خدا را چه دیدید، شاید توانستیم ۶ گل به پرسپولیس بزنیم، مگر کسی پیش بینی می‌کرد آلمان ۷ گل به برزیل بزند؟»
کد خبر: ۷۱۵۵۱۵
شاید پرسپولیس را شش تایی کردیم!

سلطانعلی حموله در مورد بازی روز جمعه پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان گفت: «مسلما بازی سختی در ورزشگاه آزادی خواهیم داشت. خیلی از بازیکنان ما تا به حال ورزشگاه آزادی را از نزدیک ندیده‌اند اما برای ما پرسپولیس و استقلال با تیم‌های دیگر فرقی ندارد چون هدفمان پیروزی و موفقیت است.»

وی ادامه داد: «شک نکنید تیم ما حتی اگر با پرسپولیس، استقلال و چلسی هم بازی داشته باشد برای برد به زمین می‌رود و بازیکنان هرکاری که از دستشان برآید انجام می‌دهند.»

سرپرست تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در خصوص اینکه آیا این باشگاه قصد دارد هواداران خود را به ورزشگاه آزادی بیاورد، اظهار داشت: «ما نمی‌توانیم هواداران خود را به تهران بیاوریم ولی خوشبختانه در تمام ایران هوادار داریم که خودشان به صورت خودجوش به ورزشگاه بیایند.»

حموله در مورد پیش بینی‌اش از نتیجه دیدار تیمش با پرسپولیس عنوان کرد: «پشت تیم پرسپولیس یک کشور ایستاده اما ما این شرایط را نداریم. البته خدا را چه دیدید شاید توانستیم ۶ گل به پرسپولیس بزنیم، مگر کسی پیش بینی می‌کرد آلمان ۷ گل به برزیل بزند؟ زیبایی فوتبال به این مسائل است.»(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها