دبیر شورای نگهبان گفت: فتنه‌گران گمان می‌کنند راه برای بازگشت دوباره‌شان باز شده، آنها نقشه‌های بدی در سر دارند.
کد خبر: ۷۱۵۴۹۵
جنتی: فتنه‌گران نقشه‌های بدی دارند

به گزارش ایسنا، آیت‌الله جنتی در گردهمایی ائمه جمعه سراسر کشور با تاکید بر این‌که «از سال 88 تاکنون گفته شده فتنه خط قرمز است و رهبر معظم انقلاب بارها به این موضوع اشاره کرده‌اند» ادامه داد: متاسفانه درحال حاضر این خط فتنه درحال شکسته شدن است و این افراد به صورت آشکار و نه در خفا و با ترس و لرز صحبت می‌کنند، چرا باید کار به اینجا برسد؟

جنتی تاکید کرد: فتنه‌گران خطر بزرگی نیستند، اما خطر کوچکی نیز به شمار نمی‌روند، ما این خطر را باید دفع کنیم.

دفع حمله تروریست‌ها به یک پاسگاه مرزی

روابط‌عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از درهم شکستن حمله اشرار و تروریست‌های مسلح به یک پاسگاه مرزی در منطقه سراوان خبر داد.

به گزارش تسنیم، در این اطلاعیه توضیح داده شده که در ساعات اولیه بامداد دیروز، گروهی از اشرار و تروریست‌های مسلح با حمله به یک پاسگاه مرزی در منطقه سراوان قصد تصرف آن را داشتند که با هوشیاری و مقاومت رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و نیروهای بومی بویژه بسیجیان بلوچ منطقه مواجه شده و عملیات آنها درهم شکسته شد. این تروریست‌ها که از خاک پاکستان برای سازماندهی و حمله به این پاسگاه استفاده کرده بودند، با تحمل تلفات سنگین متواری شدند.

سیدحسن خمینی: امام(ره) را همان‌طور که بود، بشناسانیم

حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی در دیدار جمعی از مدیران و دست‌اندرکاران یک شبکه مجازی، بر لزوم شناساندن ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) به نسل سوم و چهارم تاکید کرد و گفت: باید امام را همان‌طور که بود به نسل امروز و آینده بشناسانیم.

به گزارش ایسنا، نوه امام خمینی (ره) گفت: باید درباره موضوعات مهم روز، از کارشناسان، همراهان و دوستداران امام پرسیده شود که اگر امام امروز در قید حیات بودند، نظرشان درباره فلان موضوع چه بود. ایرادی ندارد اگر در این راستا نظرات متنوع، متفاوت و گاه مخالفی با یک موضوع بیان شود. مردم باید از نظرات مختلف آگاه شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها