جام جم ورزشی: سرمربی سایپا گفت: « همیشه با کسانی مراوده داشته‌ام که مرا به خدا نزدیک کرده‌اند، نه اینکه مرا از خدا دور کنند.»
کد خبر: ۷۱۵۱۱۹
واکنش سرمربی لیگ به خبر استخدام جادوگر

یکی از روزنامه‌های ورزشی در شماره روز گذشته خود مطلبی با تیتر "ارتباط مجدد سرمربی لیگ‌برتری با جادوگر معروف" را منتشر کرده و بدون آنکه نام مربی موردنظر را اعلام کند، پوشیدن گرمکن در گرمای وحشتناک را دستور آن جادوگر برای نتیجه گرفتن تیم مربی مشهور دانسته است. کدهایی که به سرعت یک نام را به ذهن می‌آورد.

مجید جلالی؛ سرمربی تیم فوتبال سایپا که سال‌هاست به پوشیدن گرمکن ورزشی عادت دارد و هیچ‌وقت با لباس شخصی و کت و شلوار روی نیمکت تیم‌های تحت هدایتش دیده نشده است.

او در بازی هفته گذشته تیمش مقابل فولاد خوزستان در گرمای شدید اهواز گرمکن سرمه‌ای رنگ مشهورش را به تن کرده بود. اتفاقی که از نظر این روزنامه ورزشی، به دستور دوست جادوگر جلالی رخ داده است.

جلالی نسبت به این موضوع واکنش تندی نشان می‌دهد. این گفتگو را بخوانید:

* گرمکن پوشیدن شما در گرمای اهواز خیلی سر و صدا کرده و حالا یکی از نشریات ورزشی دلیل این اتفاق را توصیه یک رمال مشهور به شما می‌داند.

- ببینید من واقعا نمی‌دانم چرا این کارها را می‌کنند اما این را می‌دانم که این‌ها افرادی هستند که وقتی ما نتیجه نمی‌گیریم شادی و پایکوبی می‌کنند و تحلیل‌های دلخواهشان را منتشر می‌کنند. وقتی هم که نتیجه می‌گیریم دوست دارند طوری تیم را تخریب کنند که در نهایت به هدفشان برسند. وقتی من به سرنوشت کارم در ۱۰ سال اخیر نگاه می‌کنم، به این نتیجه می‌رسم که آنها در تمام این سال‌ها هرکاری که دلشان خواسته با من و تیم‌هایم کرده‌اند. سه بار در آستانه رفتن به لیگ قهرمانان آسیا بودم اما هر بار از تمام ابزارهایشان استفاده کردند و جلوی این کار را گرفتند. فصل قبل در تراکتورسازی از روزی که تیمم به صدر جدول رسید، کاری کردند که بعد از پنج هفته مجبور شدم تبریز را ترک کنم. آنها هر بار چالش‌هایی را برای من و تیم‌هایم ایجاد می‌کنند اما من سعی می‌کنم فکر را معطوف به کار خودم کنم.

* دلیل پوشیدن گرمکن در آن گرمای وحشتناک چه بود؟

- من سال‌هاست گرمکن می‌پوشم و این موضوع مربوط به امروز و دیروز نیست. یک نفر بیاورید که به من بگوید تا به حال یک بار من را با لباس شخصی روی نیمکت تیم‌هایم دیده است. کلا گرمکن سرمه‌ای و سفید، سال‌هاست که به تن من است. این رنگ از نظر من رنگ مستقلی است و به جایی وابسته نیست. من هم واقعا به این رنگ علاقه دارم. عکس‌هایی دارم که مربوط به سال ۶۱ است و من در تیم نوجوانان وحدت هم گرمکن سرمه‌ای با خط‌های سفید به تن داشتم. این لباس مربیگری من در تمام این سال‌ها بوده است. در روز بازی مقابل فولاد تی‌شرت زیر گرمکن من سفید بود. ما هم در آن بازی با پیراهن‌های دوم‌مان که سفید رنگ است به زمین رفته بودیم. بر اساس قانون لباس نفرات روی نیمکت نمی‌تواند با لباس تیم داخل زمین یک‌رنگ باشد، وگرنه ناظر بازی ایراد می‌گیرد. من هم مجبور بودم یا گرمکن سرمه‌ای ام را تنم کنم، یا کاور بپوشم. حالا اینکه عده‌ای علاقه دارند از این اتفاق ساده موضوعات خرافی خودشان را برداشت کنند، دیگر دست من نیست.

* بحث رابطه شما با رمال و جادوگر بارها مطرح شده و این اواخر بازهم شدت گرفته است. شما واقعا به جادو و جادوگر اعتقاد دارید؟

- من اصلا در عمرم جادوگری ندیده‌ایم. همیشه با کسانی مراوده داشته‌ام که مرا به خدا نزدیک کرده‌اند، نه اینکه مرا از خدا دور کنند. البته تاحدودی دلیل این کارها را می‌دانم. این‌ها همیشه تلاش می‌کنند کار مرا تخریب کنند و برای این‌کار به هر شیوه ناجوانمردانه‌ای روی می‌آورند. تا دیدند سایپا در چند بازی نتیجه گرفت، شروع کردند به این کارها. ولی مطمئن باشید این موضوع را از طریق کمیته حقوقی باشگاه سایپا تا آخر پیگیری خواهم کرد.(نسیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها