محیط‌بانان شهرستان سپیدان استان فارس در درگیری با شکارچیان زخمی شدند. البته در این درگیری یکی از شکارچیان دستگیر و دو شکارچی دیگر فرار کردند.
کد خبر: ۷۱۴۸۷۳
شکارچیان محیط‌بانان سپیدانی را زخمی کردند

سه شکارچی که در ساعات اولیه شب از تاریکی هوا استفاده کرده بودند تا در ارتفاعات سپیدان اقدام به شکار کنند با ممانعت محیط‌بانان یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سپیدان روبه‌رو شدند که پس از تعقیب و گریز و درگیری، یکی از آنها توسط محیط‌بانان دستگیر شد. در این درگیری دو محیط‌بان شهرستان سپیدان نیز از سوی شکارچیان مجروح شدند.

فضل‌الله هوشمندی رئیس اداره شهرستان سپیدان از ناحیه دست و پا زخمی و محیط‌بان امین‌الله هوشمندی در هنگام دستگیری متخلف به علت اصابت قنداق اسلحه توسط متخلف از ناحیه سر بشدت آسیب و همچنین دست چپ وی نیز مجروح شد.

متخلفان سه نفر بودند که محیط‌بانان موفق به دستگیری فرد تیرانداز شدند و دو متخلف دیگر از تاریکی شب استفاده و فرار کردند که اقدامات لازم برای دستگیری آنها در حال انجام است.

از فرد متخلف بازداشت شده که تحویل مقامات قضایی شد 79 تیر فشنگ، 3 پوکه و اسلحه پنج تیرپران بلژیک نیز کشف شد. به گفته محیط‌بانان، فرد متخلف و همراهانش اقدام به شکار بیش از 15 قطعه کبک کرده بودند. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها