سرقت طلاجات زن تنها مقابل درب خانه

لباس رفتگری، شگرد زورگیران بود

مامور کلانتری در درگیری با زورگیران مجروح شد

زورگیری از زن جوان در چادر مسافرتی

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تبریز گفت: با رشادت ماموران کلانتری 20 شهرک پرواز، سارقانی که اقدام به زورگیری از مسافری در پارک «ائل‌گلی» تبریز کرده بودند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۱۴۸۱۵
زورگیری از زن جوان در چادر مسافرتی

سرهنگ فرهنگ نوروزی امروز در جمع خبرنگاران درباره خبر دستگیری سارقان زورگیر گفت: بر حسب گزارش کلانتری 20 در حین گشت‌زنی افسر نگهبان پارک ائل‌گلی در اطراف چادرها و محل اقامت مسافران خانمی به هویت (پ - د) اهل و ساکن استان فارس مراجعه و گفتند برای مسافرت به تبریز آمده‌اند و اعلام کرد که داخل چادر درحال استراحت بودند که یک نفر با چاقو وارد شده و پس از تهدید وی کیف را از دستش گرفته و متواری شده است.

وی افزود: در آن محدوده دو نفر با مشخصات اعلامی مالباخته شناسایی و برای مواجهه حضوری اقدام کردند که سارقان پس از شناسایی برای متواری شدن با مامور درگیر و وی را از ناحیه سر و سینه مضروب می‌کنند که با توجه به کثرت چادرها در محل امکان استفاده از اسلحه مقدور نبوده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تبریز گفت: مامور با توجه به مصدومیت شدید از ناحیه سینه و جراحت از ناحیه سر متهمان را با شهامت و شجاعت کامل دستگیر و پس از تحویل به سایر عوامل اعزامی با آمبولانس روانه بیمارستان امام رضا (ع) می‌شود.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی مشخص شد متهمان دستگیر شده دارای سه فقره سرقت از جمله سرقت منزل و سرقت موتورسیکلت و سرقت به عنف بوده و سابقه زندان را در پرونده خود دارند.

سرهنگ نوروزی گفت: شخص مالباخته نیز با حضور در کلانتری اموال خود را شناسایی کرد و نهایتاً برای سارقان تشکیل پرونده شد و برای کشف سایر سرقت‌ها تحویل اداره آگاهی استان شدند. (باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
نیما
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
۰
۰
سارق زور گیر عزیز طی چندروز آینده پس طی مراحل قانونی در دادگستری به آغوش گرم خانواده و دوستان همكارش برگشته و ضمن خندیدن به مامور رشید نیروی انتظامی آماده انتقام از وی و از سرگیری شغل شریف زورگیری اش خواهد شد...
ارش
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
۰
۰
دوباره ازاد میشه و.. بهترین كار اینه كه دستور اسلام اجرایی كنیم تا دیگه اگه بخوان هم نتونن
doost
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
۰
۰
آفرین بر نیروی انتظامی جان بركف
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
۰
۰
آفرین به مامور وظیفه شناس و باغیرت
عبداله
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
۰
۰
قوه قضاییه لطفا قوی عمل كند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها