معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور گفت: درخواست وجه از سوی صداوسیما برای پخش برنامه‌های ریاست محترم جمهوری کذب محض است و صحت ندارد.
کد خبر: ۷۱۴۶۲۰
اسماعیلی: مشکلی برای پخش برنامه‌های ریاست‌جمهوری در صداوسیما نداریم

پرویز اسماعیلی در گفت‌وگو با ایرنا در پاسخ به سوالی درباره تقاضای مادی صداوسیما از دولت برای پخش مستند سفر رییس‌جمهور به اردبیل افزود: پخش برنامه‌های ریاست محترم جمهوری در صداوسیما با تعامل خوبی همراه است و تغییر در پخش این مستند نیز با هماهنگی کامل میان اینجانب و مدیران محترم صداوسیما و با ملاحظه جدول پخش برنامه‌ها صورت گرفته است.

وی از رسانه‌ها خواست از درج هرگونه مطالب غیرواقع و گمانه‌پردازی در این‌گونه موارد خودداری کنند.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور ضمن تشکر از تلاش‌های مجموعه رسانه ملی و استانی در پوشش برنامه‌های ریاست‌جمهوری و از جمله سفر استانی به خراسان رضوی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی حمایت از دولت را یک وظیفه اعلام فرمودند و بدیهی است انعکاس شایسته خدمات دولت خدمتگزار در عرصه‌های مختلف، جلوه‌ای از عمل به این توصیه و موجب استحکام وحدت ملی، نشاط اجتماعی و یاس دشمنان و بدخواهان خواهد شد.

وی تصریح کرد: دولت بر مبنای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تاکید ریاست محترم جمهوری از نقد صاحبنظران و دلسوزان بهره خواهد برد و البته در برابر تخریب و قربانی کردن منافع ملی در پای منافع گروهی و فردی سکوت نخواهد کرد.

پیش‌بینی ایندیپندنت درباره دیدار روحانی و کامرون

روزنامه ایندیپندنت دیروز با اشاره به تلاش کامرون برای جذب حمایت کشورهای منطقه برای ائتلاف نظامی علیه داعش، نوشت: ممکن است نخست‌وزیر بریتانیا در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل با رییس‌جمهور ایران دیدار کند.

به گزارش فارس، این روزنامه نوشته است: چنین دیداری نشانه‌ای از تغییر عجیب اتحاد سیاسی خواهد بود که به واسطه قدرت گرفتن «داعش» رخ داده است.

توصیه ژنرال آمریکایی به همکاری واشنگتن و تهران

جیمز استاوریدیس، نظامی ارشد آمریکایی و از مقامات سابق سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) گفت: با وجود اختلافات موجود بین ایران و آمریکا، اما نقاطی برای همکاری مشترک بین دو کشور وجود دارد.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اوراسیا ریویو، این فرمانده بلندپایه نیروی دریایی آمریکا گفته است که ایران و آمریکا می‌توانند در آینده در زمینه یافتن راه‌هایی برای تبادل فرهنگی و هموار کردن روابط سیاسی و اقتصادی همکاری کنند. این همکاری می‌تواند به نفع طرفین باشد و به منافع ملی دو طرف کمک کند.

در همین حال خبرگزاری دیلی‌بیست مدعی شد که واشنگتن برای مبارزه با داعش برنامه‌ای سری طرح‌ریزی کرده که همکاری با ایران نیز جزئی از آن است.

خمین، گزینه جدید انتقال پایتخت

مهدی چمران، رییس شورای شهر تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران گفت که خمین مکان پیشنهادی برای انتقال پایتخت است.

او همچنین یادآور شد که انتقال پایتخت نیازمند 300 هزار میلیارد تومان اعتبار است.

رضایت شاکی پرونده «ایرنا»

علی‌اکبر کسائیان، دبیر هیأت‌منصفه دادگاه مطبوعات به فارس گفت: در جلسه روز یکشنبه دادگاه مطبوعات ضمن اعلام رضایت شاکی پرونده مجید امیدی‌شهرکی، مدیرعامل سابق خبرگزاری ایرنا، با تقاضای استمهال شهلا شرکت، مدیرمسئول زنان امروز موافقت شد.

خانواده امام و هاشمی فامیل شدند

مراسم ازدواج عمادالدین هاشمی‌رفسنجانی، فرزند محسن هاشمی‌رفسنجانی با زهرا سید روحانی در باشگاه فرمانیه برگزار شد.

به گزارش پارسینه، زهرا سیدروحانی فرزند سیدکاظم روحانی نوه آیت‌الله محمدصادق روحانی از مراجع قم و مادرش هم نفیسه اشراقی نوه دختری امام خمینی(ره) است.

گزینه های احتمالی وزارت علوم

محمدعلی نجفی، سرپرست وزارت علوم در حاشیه دیدار رییس‌جمهور با ایثارگران خراسان رضوی در گفت‌وگو با فارس در ارتباط با این‌که در چند روز گذشته گفته‌اید به عنوان وزیر علوم معرفی می‌شوم، اظهار کرد: معرفی شدنم به عنوان وزیر علوم واقعیت ندارد و این‌که گفته‌ام به عنوان وزیر معرفی می‌شوم فقط یک شوخی بود.

در همین حال عبدالوحید فیاضی، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، در گفت‌وگویی با میزان، علی‌اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی، محمد فرهادی رییس جمعیت هلال احمر و محمدعلی نجفی سرپرست وزارت علوم را سه گزینه مطرح شده دولت برای تصدی وزارت علوم معرفی کرد.

جاسوسی آمریکا از سفارت ایران در بغداد

یک روزنامه چاپ لندن از جاسوسی آمریکا از سفارت ایران در بغداد خبر داد.

به گزارش عصر ایران، روزنامه «العربی الجدید» به نقل از یک منبع آگاه عراقی نوشت: آمریکایی‌ها برای سال‌ها مکالمات تلفنی و خطوط اینترنتی سفارت ایران در بغداد را شنود می‌کردند. این جاسوسی مربوط به سال‌های 2006 تا 2009 بوده است.

شکاف در جبهه پایداری

سایت انتخاب نوشت:‌ در حالی که چندی پیش آیت‌الله مصباح یزدی سخنان تندی را خطاب به حجت‌الاسلام تقوی که پیام‌آور وحدت از سوی بزرگان اصولگرا بود مطرح کرد، در دو روز اخیر طیف تهران جبهه پایداری سخنانی عکس اظهارات آیت‌الله مصباح‌یزدی مطرح کرده است.

آیت‌الله مصباح در قم می‌گوید: «این روند وحدت فریبکاری است» اما آقاتهرانی در تهران می‌گوید: «ما حامی این جلسات وحدت بخش هستیم.» سایت انتخاب، این مواضع را به شکاف طیف تهران و قم جبهه پایداری تعبیر کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها