انتقال داده‌ها با سرعت 433 مگابایت برثانیه

نخستین فلش SSD نیم ترابایتی

شرکت AMD که در تولید پردازنده‌های معمولی و گرافیکی سابقه طولانی دارد، سرانجام به شایعات جامه‌عمل پوشاند و تولید حافظه‌های SSD را نیز به کارنامه خود اضافه کرد.
کد خبر: ۷۱۴۵۸۸
AMD از اولین حافظه SSD خود رونمایی کرد

ای.ام.دی برای تولید این حافظه‌ها ـ که سری R7 خوانده می‌شود ـ از همکاری شرکت OCZ بهره می‌برد که چندی پیش توشیبا آن را خرید. بنابراین هرچند این حافظه‌ها توسط او.سی.زد، شرکت زیرمجموعه توشیبا ساخته می‌شود، اما نام ای.ام.دی را یدک می‌کشد. هدف ای.ام.دی از تولید این محصول، رفع نیازهای مشتریان به وسیله پردازنده اصلی، پردازنده گرافیکی، حافظه SSD و حافظه رم به وسیله برند این شرکت عنوان شده است.

حافظه‌های سری R7 از کنترلر Barefoot 3 شرکت OCZ و تراشه 19NAND میلی‌متری توشیبا بهره‌برده‌اند. این فناوری سرعتی معادل ۵۵۰ مگابایت در ثانیه هنگام خواندن و ۵۳۰ مگابایت در ثانیه هنگام نوشتن فراهم می‌کند. این حافظه‌ها گارانتی چهار ساله خواهند داشت و همراه با یک آداپتور 5/3 اینچی دسکتاپ و یک نرم‌افزار بهینه‌سازی کپی‌کردن فایل‌ها عرضه می‌شوند. حافظه‌های ای.ام.دی در سه حجم ۱۲۰، ۲۴۰ و ۴۸۰ گیگابایت به ترتیب با قیمت ۱۰۰، ۱۶۴ و ۲۹۹ دلار عرضه خواهد شد. (ضمیمه کلیک)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها