دو مرد رمال که در شهرستان بهار استان همدان، اطلاعات دامداران را به دست آورده و احشام آنها را سرقت می‌کردند، از سوی پلیس دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۱۴۵۳۳

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: چندی پیش مردی با حضور در پلیس آگاهی با ارائه شکایتی عنوان کرد: شب هنگام وقتی به خانه بازگشتم، متوجه سرقت چند راس دام از دامداری‌ام شدم.

سرهنگ رضا زارعی افزود: با دستور قضایی، تحقیقات برای شنـــاسایی و دستگیری سارقان احشام آغاز و در حالی که تحقیق در این زمینه ادامه داشت، افراد دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی شکایت‌های مشابهی را ارائه کردند.

بررسی از محل‌های سرقت نشان می‌داد، شیوه دزدی‌ها یکسان بوده است. جستجو‌ها ادامه داشت تا این‌که ماموران سرنخ‌هایی را به دست آوردند که نشان می‌داد پیـــــش از این سرقت‌های سریالی، دو مرد همراه چند زن در پوشش رمالی در روستا‌های اطراف در رفت و آمد بوده و پیش از سرقت نزدیک منازل شاکیان دیده شده‌اند.

وی یادآور شد: ماموران به افراد رمال مظنون شده و آنها را تحت‌تعقیب قرار دادند تا این که دو روز پیش دو مرد رمال را که در نزدیکی خانه صاحب یک دامداری پرسه می‌زدند، دستگیر کردند.

زارعی خاطرنشان کرد: متهمان با انتقال به پلیس آگاهی به دزدی‌های سریالی از دامداری‌ها اعتراف کردند و با صدور قرار قانونی، تحقیقات تکمیلی از آنها برای دستگیری دیگر همدستان فراریشان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها