شما هر روز چقدر بابت خرید روزنامه پول می پردازید؟ چند تا روزنامه را می توانید بخرید؟ چند تا از آن روزنامه ها را فرصت می کنید، بخوانید؟ بیشتر مشتری کدام روزنامه هستید؟ اگر از شما بپرسند آیا دلتان می خواهد بدانید روزنامه های دیگر چه نوشته اند احتمالا سرتکان می دهید و می گویید «کاشکی ممکن بود ...» ما از آرزوهای شما خبر داریم و به همین علت می خواهیم به جای تان، هر روز همه روزنامه ها را بررسی کنیم و جالب ترین خبرهای شان را برای تان دستچین کنیم و به نقل از آن روزنامه ها در ستون « یواشکی روزنامه ها» بنویسیم.
کد خبر: ۷۱۴۱۴۴
گوگل اردوگاه داعش را لو داد

ما اصلاح‌طلبان تا کی می‌خواهیم افسانه ببافیم؟!

کیهان نوشت : یک نشریه اصلاح‌طلب تصریح کرد اصلاح‌طلبان همواره جوگیر شده‌اند و اکنون شکست‌های زنجیره‌ای مجدداً به سراغ آنان آمده است.

روزنامه هفت صبح با اشاره به شکست اخیر طیف متبوع خویش در انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر تهران نوشت: اصلاح‌طلبان هر ستی که می‌برند چنان فریاد شادمانی و هل من مبارز سر می‌دهند که فراموش می‌کنند برای امتیاز بعدی باید تمرکز داشته باشند.

از موفقیت‌هایشان افسانه می‌سازند و یادشان می‌رود که بازی ادامه دارد. این داستان مختص امروز و ماجرای انتخاب رئیس شورای شهر نیست. از همان سال 76 که به قدرت رسیدند، همیشه با شور و شعف غیرقابل کنترل سیاستمداران این جناح رو به رو بوده‌ایم که معمولاً ختم به یک شکست سخت می‌شود.

اصلاح‌طلبان در سلسله انتخابات سال 76 و 77 و 78، ریاست جمهوری، شورای شهر تهران و مجلس را به دست گرفتند. تمام آن سال‌ها اصلاح‌طلبان سرمست پیروزی رجز می‌خواندند و یا در مورد علت پیروزی‌شان میزگرد و مناظره برگزار می‌کردند و در روزنامه‌های پرتعدادشان یادداشت و سرمقاله می‌نوشتند.

راستش فکر می‌کردند آن قدر خوب هستند که دیگر امکان ندارد مردم رهایشان کنند! آنها انتخابات شورای شهر در سال 81 را به شکلی باور نکردنی به آبادگران و اصولگرایان واگذار کردند که در پی آن احمدی‌نژاد شهردار تهران شد. در مجلس درگیر تنش‌های سیاسی بی‌حاصلی شدند که بسیاری از آنها را از مجلس بعدی، دور ساخت.

7 صبح افزود: این سلسله شکست‌ها در انتخابات ریاست جمهوری سال 84 هم تکرار شد. اصلاح‌طلب‌ها با اعتماد به نفسی عجیب، دکتر معین را به عنوان نامزد خود برای ریاست جمهوری معرفی کردند. در حالی که این استاد محترم دانشگاه در بهترین ارزیابی‌ها هم کاریزمای لازم برای محبوبیت بین عوام را نداشت.

اصلاح‌طلب‌ها سپس کاهلانه از منصرف ساختن مهرعلیزاده و کروبی سر باز زدند و پس از شکست سخت دکتر معین در دور اول، در دور دوم هم همه پوئن‌های خود را نومیدانه در خانه ‌هاشمی رفسنجانی قرار دادند و در نهایت با شکستی باورنکردنی روبه‌رو شدند...این روزنامه تصریح کرد: پرده دوم همین اتفاق در بهار 92 رخ داد.

پیروزی سخت و میلی‌متری حسن روحانی در مرحله اول شگفتی بزرگی بود اما خیلی از کارشناسان این آرا را برگرفته از محبوبیت کاراکتر جذاب حسن روحانی در مناظره‌ها و دو قطبی ایجاد شده توسط او (و البته با مساعدت دکتر ولایتی) در برابر قالیباف و جلیلی را علت اصلی موفقیت روحانی قلمداد کردند.

نویسنده یادآور شد: داستان از آنجا دراماتیک شد که رسانه‌های وابسته به این طیف سیاسی یک سال مدام درباره موفقیتشان در انتخابات قلمفرسایی می‌کردند و مصاحبه می‌گرفتند. از خرداد 92 تا مرداد 93 بی‌وقفه مصاحبه‌های متعددی از سیاسیون منتشر می‌شود تا برای خوانندگان تفسیر کنند که چگونه در انتخابات پیروز شدند.

ویژه‌نامه‌های نوروزی 93 پر بود از همین حرف‌های تکراری که سیاسی‌نویسان این روزنامه‌ها و سایت‌ها گویی توان دل‌کندن از مرور خاطرات شیرینشان را نداشتند. روزنامه 7 صبح خاطرنشان کرد: آنها شکست در انتخابات شهردار را هم نتوانستند به درستی هضم کنند و آن را تنها به چرخش ناگهانی الهه راستگو ربط دادند. یک سال در دریای شادمانی شناور بودند بی‌آنکه آداب کار سیاسی را رعایت کنند. حالا پس از یک سال، نوبت به ضربه‌ها رسیده است. ابتدا وزارت علوم را از دست دادند. این به معنای خداحافظی با تنها وزیر واقعاً اصلاح‌طلب دولت بود.

آنها در حوزه شهری نیز در تلاش‌هایشان برای خلع و یا حداقل تضعیف اختیارات قالیباف ناکام ماندند و مرد مشهدی چشم‌آبی با قدرت بر منصب خود حفظ شد. حتی جنجال‌هایی مثل آتش‌سوزی کارگاه خیابان جمهوری، کشتن دستفروش با پنجه‌بوکس توسط مأمورین سد معبر، آتش‌سوزی در مترو و طرح پرحاشیه تفکیک جنسیتی، به رغم حملات مسلسل‌وار رسانه‌های اصلاح‌طلب نیز ذره‌ای جایگاه او را متزلزل نساخت. در آخرین حادثه، اصولگرایان ریاست شورای شهر را نیز از چنگ اصلاح‌طلبان به درآوردند.

حزب منحله تقصیر شکست را به گردن محسن هاشمی انداخت

کیهان منتشر کرد : معاون سیاسی حزب منحله مشارکت، محسن هاشمی (نامزد ناکام تصدی شهرداری) و احمد مسجدجامعی رئیس پیشین شورای شهر تهران را عاملان اصلی ناکامی اصلاح‌طلبان در انتخابات هیئت رئیسه شورا معرفی کرد.

آذر منصوری در روزنامه شرق نوشت: اولین واکنش‌ها از جنس آسیب‌شناسی دلایل از دست دادن اکثریت از جانب اصلاح‌طلبان مطرح بوده است. این واکنش‌ها عمدتا حول دو محور عمده متمرکز شده است. اول نحوه بستن فهرست اصلاح‌طلبان و زیر سؤال‌بردن کسانی که مبادرت به تنظیم و ارائه آن کرده‌اند.

بالطبع اولین واکنش محتمل نیز غیر از این نمی‌تواند باشد، که به راستی معیار و میزان برای ارائه این فهرست چه بوده و براساس چه شاخص‌هایی این افراد در فهرست اصلاح‌طلبان قرار گرفتند؟ دوم نحوه اداره شورا توسط اصلاح‌طلبان در یک سال گذشته است که بیشترین نقد نیز متوجه رئیس این شوراست و سؤال نیز این است که به چه دلیل یا دلایلی احمد مسجدجامعی نتوانسته است برای حفظ و تداوم اکثریت اقدام مؤثری را انجام دهد؟

وی با اشاره به نامزدی محسن هاشمی از سوی اصلاح‌طلبان برای تصدی شهرداری تهران و رقابت ناکام وی با قالیباف خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان محسن هاشمی را در مقابل قالیباف قرار دادند و همین مسئله، اجماع و اتفاق اصولگرایان را برای رأی به قالیباف دوچندان کرد. به باور بسیاری از تحلیلگران، خطای فاحش اصلاح طلبان در معرفی گزینه‌ای با این مختصات برای تصدی شهرداری تهران اولین شکست آنها را در این دوره شورای شهر رقم زد. بنابر همین تحلیل، چنانچه فردی از مدیران باسابقه مدیریتی موفق و البته غیرسیاسی‌تر به عنوان گزینه تصدی شهرداری از جانب اصلاح‌طلبان مطرح می‌شد ائتلافی به این گستردگی در مقابل آنان ایجاد نمی‌شد.عضو مرکزیت حزب منحله مشارکت تصریح کرد: وجه غالب محسن هاشمی مدیریتی نبود بلکه سبقه سیاسی و وابستگی خانوادگی او توان مدیریتی او را تحت‌الشعاع خود قرار داد و ائتلاف مخالفان و رقبای سیاسی آنان و حتی برخی از اعضای به ظاهر اصلاح‌طلب شورای شهر را رقم زد و عملا اصلاح‌طلبان در فراکسیون اقلیت شورای شهر تهران جای گرفتند.

ماجرای شورای شهر بار دیگر مرگ جریان اصلاح‌طلب را تأیید کرد

کیهان خبر داد : یک سایت اصلاح‌طلب نزدیک به دولت اعلام کرد: اصلاحات به معنی حزب و جناح سیاسی سالهاست که مرده است.خبر آن‌لاین نوشت: سال پیش وقتی اصلاح‌طلبان شادمانه پیروزی حسن روحانی در اتنخابات ریاست جمهوری را به نام خود می‌زدند غافل بودند که در حقیقت چالش اصلی و رقابت حقیقی‌شان با اصولگرایان در شورای شهر بود و حقیقتاً آن رویارویی را واگذار کرده بودند.

خبر آنلاین افزود: راستش را بخواهید اصلاح‌طلبان سال‌هاست که عرصه سیاست را واگذار کرده‌اند. اگر انتخابات معیار و ملاک باشد، آخرین مجلسی که فاتحش اصلاح‌طلبان بودند، مجلس ششم بود، آخرین رئیس جمهور اصلاح‌طلب هم سید محمد خاتمی بود و شورای اسلامی شهرها هم که مدت‌هاست از دست اصلاح‌طلبان خارج است. همه زور و توان اصلاح‌طلبان قبضه یک ساله ریاست شورای شهر تهران بود و بس.

این سایت می‌نویسد: شاید بگویید اگر حمایت اصلاح‌طلبان نبود، حسن روحانی پیروز انتخابات نبود. حرف شما را دربست می‌پذیرم و اصلاً مفروض می‌گیرم که اینچنین است اما به خاطر ندارم که روحانی حتی یک بار هم گفته باشد که اصلاح‌طلب است. واقعیت این است که اصلاح‌طلبان چاره‌ای جز حمایت از روحانی نداشتند.

روزنامه زنجیره‌ای- اجاره‌ای چند اصلاح‌طلب را عزل کرد!

کیهان نوشت : همزمان با متهم شدن برخی اعضای اصلاح‌طلب شورای شهر به زدو‌بند از سوی سران این طیف و نفوذی وانمود شدن تشکیلات تازه تاسیس «ندا»، روزنامه اجاره‌ای آفتاب یزد شمار دیگری از اصلاح‌طلبان را از عنوان اصلاح‌طلبی عزل کرد!روزنامه آفتاب یزد درحالی که در تیتر اول خود نوشته بود: «اتحاد؛ نصب‌العین اصلاح‌طلبان»، درسرمقاله خود خلاف همین ادعا را پیش برد و به قلم صادق زیبا کلام در اصلاح‌طلب بودن کسانی چون علیرضا محجوب، سهیلا جلودارزاده، مصطفی کواکبیان و محمدرضا تابش‌ ابراز تردید کرد.

زیبا کلام بی‌ آن که به سلسله بی‌اعتمادی‌های انتخاباتی جامعه به اصطلاح‌طلبان از سال 82 (شورای شهر، ریاست جمهوری، مجلس) اشاره کند، می‌نویسد: این درست است که اصلاح‌طلبی در قامت یک تشکیلات منضبط حزبی نیست اما اینطور هم نیست که هرکس ادعای اصلاح‌طلبی بنماید جامعه او را به عنوان اصلاح‌طلب بشناسد.

کم نبودند کسانی که در گذشته خیلی اصرار داشتند بگویند ما هم اصلاح‌طلب هستیم اما جامعه آنان را به عنوان اصلاح‌طلب به رسمیت نشناخت. آقای کواکبیان رهبر حزب مردم سالاری، آقای علیرضا محجوب رهبر خانه کارگر و یا خانم سهیلا جلودارزاده از جمله رهبران حزب اسلامی کار و برخی دیگر هم داعیه اصلاح‌طلبی داشتند اما جامعه این مدعا را از آنان نپذیرفت.

این نپذیرفتن را مردم در انتخاب مجلس نهم در اسفندماه سال 90 نشان دادند. آقای دکتر کواکبیان در سمنان حوزه انتخابیه‌اش نتوانست به مجلس نهم راه‌یابد و آقای علیرضا محجوب هم ناپلئونی و با حداقل آرا توانست به مجلس راه‌یابد.

زیبا کلام که سابقه تجلیل از یم دیکتاتور مستبدی چون رضاخان را در کارنامه خود دارد، آنگاه با اصلاح‌طلب خواندن رفتار علی مطهری ادامه می‌دهد:

مطهری اصلاح‌طلب نیست اما به اندازه وزن اصلاح‌طلبان مثل آقای تابش که خود را لیدر فراکسیون اصلاح‌طلبان در مجلس می‌داند یا آقای دکتر کواکبیان که خود را رهبر جبهه هماهنگی اصلاحات می‌داند، بر سر مسائل مختلف ایستادگی کرده است.

آقای مطهری هیچ‌وقت خود را نه رئیس فراکسیون اصلاح‌طلبان معرفی کرده، نه رئیس جبهه هماهنگی اصلاحات اعلام کرده، اما خیلی بیشتر از بسیاری از مدعیان اصلاحات در مخالفت با بهره‌برداری سیاسی از فتنه موضع‌گیری کرده است.در حقیقت زیبا کلام و آفتاب یزد با این لحن صریح، حمایت از فتنه‌گری و آشوب را ملاک اصلاح‌طلبی مدعایی خود عنوان کرده‌اند و طبیعتا با این مقیاس، جز بازیگران نقش در پروژه سیاوام آی‌سیکس و موساد که در فتنه 88 فعال بودند کسی در سبد اصلاح‌طلبی کذایی نمی‌ماند.یادآور می‌شود پیش از این شبکه دولتی بی‌بی‌سی از علی مطهری به عنوان اصلاح‌طلب بریجدید یاد کرده بود.

تلاش برای راه انداختن موج اینترنت هراسی

ایران نوشت : برخی محافل اصولگرا با آنکه بیشترین سهم را از اینترنت برده‌اند اما به تازگی در دشمنی با این فناوری ارتباطی داد سخن سر می‌دهند. یک ارگان این جناح روز گذشته وزیر ارتباطات را به تعبیه «اسب تروا» در داخل دولت متهم کرد. به گزارش ایران این روزنامه مدعی شده «نقض حاکمیت ایران در فضای مجازی» توسط وزیر ارتباطات صورت گرفته است. وطن امروز ادعا کرده فتنه‌ای جدید با هدف «اشغال سایبری ایران» در راه است.

تأمین امنیت در بوستان‌ها

ایران خبر داد : خبرگزاری مهر طی گزارشی نوشت: دوعضو شورای شهر تهران با اشاره به بازدیدی که اعضای شورا از برخی بوستان‌های پایتخت داشته‌اند معتقدند متأسفانه بسیاری از بوستان‌های پایتخت به فضاهای نا امن و به پاتوقی برای اراذل و اوباش منطقه تبدیل شده‌اند. اقبال شاکری و ابوالفضل قناعتی دو عضو شورای شهر هستند که پیشنهاد داده‌اند که نیروی انتظامی با همکاری شهرداری نظم و امنیت را در بوستان‌ها پیاده کند.

سکوت درباره حکم مرتضوی در 20:30

ایران در خبری منتشر کرد : بخش خبری 20:30 که علاقه زیادی به رسیدگی به برخی پرونده‌ها دارد و اغلب اخبار برگزاری دادگاه‌های خاصی را دنبال می‌کند، درباره اخبار دادگاه «سعید مرتضوی» و خبر صدور حکم برای معاون اول رئیس دولت قبل سکوت کرد. به گزارش ایران علاوه بر صدا و سیما، رسانه‌های منتسب به جبهه پایداری هم چشم خود را بر جلسات رسیدگی به پرونده این دو مدیر ارشد سابق بستند.

محکومیت شهرام جزایری به پایان نرسیده

ایران نوشت : رئیس کل دادگستری استان تهران با تأکید بر این که محکومیت شهرام جزایری به پایان نرسیده اعلام کرد در صورت پایان دوره محکومیتش از زندان آزاد خواهد شد. غلامحسین اسماعیلی به میزان گفت: این یک الزام قانونی و یک تکلیف شرعی است که اگر کسی محکومیتش به پایان برسد در زندان نخواهد بود و در این رابطه تفاوتی ندارد که محکوم علیه چه کسی می‌خواهد باشد.

شهرام جزایری به اتهام تحصیل مال از طریق نامشروع، پرداخت رشوه به دفعات و به افراد مختلف، تحصیل معافیت از خدمت نظام وظیفه عمومی به صورت متقلبانه، اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات قانونی، تصرف غیرمجاز در اموال و وجوه توقیف شده و 6 خروج غیرمجاز از مرزهای کشور به 11 سال حبس تعزیری، رد مبلغ 48 میلیون و 600 هزار و 185 دلار امریکا به بانک ملی ایران و صندوق ضمانت صادرات، پرداخت جزای نقدی معادل 2 برابر مبلغ فوق‌الذکر (97 میلیون و 200 هزار و 370 دلار امریکا) به صندوق دولت جمهوری اسلامی ایران و محرومیت از فعالیت‌ بازرگانی در بخش صادرات و واردات و نیز محرومیت از اخذ هرگونه تسهیلات بانکی اعم از ریالی و ارزی به مدت 10 سال محکوم شده است. وی سال گذشته در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه عنوان کرد نزدیک به 13 سال است در زندان به سر می‌برم، بنده را مشمول رأفت اسلامی قرار دهید زیرا نادم و پشیمانم.

پاسخ فیس بوکی ابتکار به کامنت‌های تند

ایران منتشر کرد : معصومه ابتکار در واکنش به طرح سؤال‌های مکرر در صفحه فیس بوکش درباره بحران آب، از همگان خواست الگوی مصرف آب را تغییر بدهند. به گزارش ایران رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در صفحه فیس بوکش به کامنت‌های تند و تیز کاربران برای وی اشاره کرد و نوشت: «اینکه عده‌ای بیایند اینجا از من هر روز مطالبه کنند، سؤال کنند، عصبانی و احساسی شوند یک روش است، یک روش هم این است که بگوییم ما هر کدام چه می‌توانیم انجام دهیم تا ایران از این شرایط نجات پیدا کند.

سازمان حفاظت محیط زیست نه تحت فشار قومیتی نظر می‌دهد و نه از سر تهدید. دوستانی که نگران چهار محال و بختیاری یا آنهایی که نگران زاینده رود هستند بدانند هیچ منبعی برای نجات طبیعت منطقه غیر از صرفه‌جویی و کاهش جدی مصرف آب وجود ندارد.

نفوذ داعش میان نسل جوان عربستان

جمهوری اسلامی نوشت : داعش، در میان نسل جوان عربستان هم منفور است. یک دختر عربستانی در پی برخورد نیروهای نهاد موسوم به "امر به معروف و نهی از منکر" با وی، آنان را اعضای داعش توصیف کرد.

به گزارش العالم، روزنامه اینترنتی سبق عربستان نوشت: نیروهای امر به معروف و نهی از منکر در مجتمعی تجاری در ریاض - پایتخت عربستان جلوی یک دختر را می‌گیرند و از وی می‌خواهند که آرایش خود را پاک کند؛ ولی دختر در واکنش به درخواست آنها، کفشش را در می‌آورد و به سوی آنها پرتاب می‌کند. این روزنامه نوشت: نیروهای امر به معروف نیز به پلیس شکایت می‌کنند و در شکایت خود اعلام می‌کنند که آن دختر علاوه بر ناسزاگویی و پرتاب لنگه کفش، آنها را اعضای داعش نامید.

به گفته شاهدان، آن دختر همه اعضای مرکز امر به معروف سعودی را بی‌ادب توصیف کرد و زنانی که در مجتمع تجاری بودند، نتوانستند وی را آرام کنند، و آن دختر با عصبانیت مجتمع تجاری را ترک کرد. سبق اعلام کرد: نیروهای امر به معروف شماره پلاک خودروی دختر را ثبت کرده‌اند، تا وی را تحت پیگرد قضایی قرار دهند.

سلفیه ای مصر علیه شیعیان اعلام جهاد کردند

جمهوری اسلامی در خبری منتشر کرد : گروه تکفیری سلفی‌های مصر، برای رسیدن به قدرت، علیه شیعیان و لائیک‌ها اعلام جهاد کرد. به گزارش شفقنا به نقل از العالم، سلفی‌های تکفیری مصری که در کشورهای عربی شعبه و دفتر دارند، با انتشار بیانیه‌ای، آرمان سیاسی خود را به قدرت رسیدن و جلوگیری از رسیدن حاکمیت به دست شیعیان و لائیک‌ها اعلام کرد. به نوشته پایگاه خبری المصری الیوم، در بیانیه این گروه تکفیری آمده است: جهاد ضد شیعیان و لائیک‌ها و براندازی حاکمیت آنان، واجب شرعی است. سلفی‌ها در توجیه ضرورت جهاد با لائیک‌ها آورده‌اند که این گروه، قائل به جدایی دین از سیاست است به همین سبب باید با آنان جهاد کرد، به ویژه که همه مذاهب، برسر مبارزه با "کفار" اختلاف فقهی ندارند. سلفی‌های تکفیری به عنوان یکی از گروه‌هایی که مورد حمایت جدی رژیم صهیونیستی و آمریکا قرار دارند، با طرح ادعای خطر شیعیان، بر ضرورت مبارزه با تفکر شیعه تاکید کرده‌اند.

ادعای موافقت با 7هزار سانتریفیوژ!

قدس نوشت : پایگاه خبری المانیتور به نقل از یک منبع ایرانی مدعی شد: ایران ممکن است با کاهش تعداد سانتریفیوژهایش تا هفت هزار تا موافقت کند!

جاسوسی از ایران

قدس خبر داد : یک مقام ترکیه‌ از فعالیتهای گسترده جاسوسی و شنودهای رادیویی از سوی آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس علیه ایران و برخی کشورهای دیگر خبر داد ومدعی شد که انگلیس، آمریکا و اسراییل از قبرس عملیات جاسوسی و رصد را علیه ایران وروسیه اجرا کرده اند.

توصیه درباره وزیر پیشنهادی علوم

قدس اعلام کرد : محمد دهقان عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس، گفت: به دولت توصیه می‌کنیم فردی برای وزارتخانه علوم معرفی شود که بر تعامل مثبت دولت و مجلس اهتمام ورزد و بر این تعاملات افزوده شود.

گوگل اردوگاه داعش را لو داد

قدس خبر داد : یک روزنامه‌نگار و وبلاگ‌نویس انگلیسی توانست با استفاده از نقشه‌های گوگل، مقر آموزش نیروهای داعش را شناسایی کند. وی با بهره‌گیری از سایت فلش ارث و گوگل ارث توانست محل استقرار داعش را که در این عکسها دیده می‌شد، شناسایی کند.

دستگیری 44 نفر در پارتی مختلط

قدس نوشت: مهدی نریمانی فرمانده انتظامی فریدونکنار از دستگیری 44 نفر در پارتی شبانه شهرک خزرشهر جنوبی و توقیف چند دستگاه خودروی لوکس و چند صد میلیونی در این شهرستان خبر داد.

ادامه تعطیلی پنجشنبه مدارس

قدس نوشت: علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش با اعلام اینکه تعطیلی مدارس در روزهای پنجشنبه همچنان به قوت خود باقی است، تأکید کرد: در برخی دبستانها، پنجشنبه‌ها طرح «یک روز با نشاط» اجرا می‌شود.

حکم اعدام قاتل بانکدار ایرانی

قدس خبر داد: دادگاهی در کوالالامپور مالزی متهم اصلی قتل بانکدار ایرانی در این کشور را به اعدام محکوم کرد. حسین احمدنژادی بنیانگذار گروه بانکداری AM Bank مالزی ٧مردادماه ‌سال گذشته در پارکینگی در کوالالامپور به ضرب گلوله کشته شد.

ورود سیگارهای شیمیایی به کشور

قدس اعلام کرد : در پی موج گسترده تبلیغاتی که از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای درباره سیگارهای الکترونیک راه افتاده، مدتی است این نوع سیگارهای شیمیایی از راه قاچاق به بازارهای ایران نیز راه یافته و با عرضه در برخی فروشگاه‌ها، برخی سیگاری‌ها بویژه جوانها را به استفاده از آن ترغیب کرده است.

نماینده ویژه دبیرکل در تهران

قدس در خبری منتشر کرد : دیپلماتها اعلام کردند: سفر نماینده ویژه سازمان ملل به تهران تلاشی در جهت ایجاد فرصت برای تعیین رئیس‌جمهور لبنان در سایه شکافی است که قبلاً در این رابطه بین ایران و عربستان سعودی وجود داشته است.

خطرات جدی نوشابه‌های انرژی‌زا

قدس در خبری منتشر کرد: برخی کارشناسان بهداشتی اعلام کرده اند که نوشیدنی های انرژی زا حاوی مواد خطرناکی است که می تواند به تهدید سلامتی و حتی مرگ نیز منتهی شود. نوشیدنی انرژی زا غنی از قند و سرشار از گلوکز و افزودنی هاست که در تولید انسولین از طریق پانکراس تأثیر می گذارد و مقاومت به انسولین منجر به دیابت نوع 2 می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها